Dział: TELEWIZJA

Dodano: Wrzesień 13, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Kolejny popis dziennikarza TVP Info Łukasza Sitka

(fot. Screen z filmu zamieszczonego na Facebook)

Dziennikarz TVP Info Łukasz Sitek postanowił towarzyszyć we wtorek prezydentowi Gdańska Pawłowi Adamowiczowi po jego wyjściu z sejmu, zadając mu po drodze liczne pytania, oskarżając go i atakując. Zachowanie reportera TVP Info oburzyło dziennikarzy.

Nagranie, zarejestrowane przez pracownika Urzędu Miasta w Gdańsku, zamieścił w mediach społecznościowych prezydent Paweł Adamowicz. We wtorek 12 września zeznawał on przed komisją śledczą ds. Amber Gold.

To tylko fragment z napaści TVPis w osobie Łukasza Sitka . Od drzwi w Sejmie aż do parkingu kilkaset metrów od bramy . Inwektywy, krzyki i próby wyprowadzenia nas z równowagi. Telewizja publiczna nie istnieje, są za to oficerowie polityczni

Opublikowany przez Paweł Adamowicz na 12 września 2017

"Dlaczego prosiliście przestępców o pieniądze?"; "Pan prezydent będzie miał zarzuty prokuratorskie"; "Panie prezydencie, chcemy wiedzieć, kim jest Paweł Adamowicz na liście klientów Amber Gold"; "Musimy wiedzieć, dlaczego wspiera pan przestępczość w Gdańsku"; ”Gdzie są pieniądze tych ludzi, panie prezydencie"; "Za każdym razem pomawia pan Telewizję Polską, pomawia pan prezesa Jacka Kurskiego, z którym pan niegdyś dobrze współpracował" – mówił non stop Łukasz Sitek do prezydenta Adamowicza. Prezydent na żadne z pytań nie odpowiedział.

Zachowanie dziennikarza TVP Info skrytykowali inni dziennikarze. "Czy ten pracownik TVP ma legitymację partyjną, bo stawiając tezy i oskarżając, a nie pytając bezstronnie, legitymacji prasowej mieć nie może?" – pytał na Twitterze Jacek Nizinkiewicz z "Rzeczpospolitej". "Spodziewając się ataku, warto zadbać o drogę odwrotu i drogę... prawną, to nie jest dziennikarstwo to publiczne rzucanie oskarżeń" – komentował były dziennikarz TVP Sławomir Matczak. "Totalna histeria, warsztat na poziomie, z całym szacunkiem, zakładowego radiowęzła" – ocenił Tomasz Lis. Wicenaczelny "Dziennika Gazety Prawnej" Marek Tejchman stwierdził zaś: "To dłubanie, sprawdzanie tekstów, liczenie grafik czytanie raportów, analiz. Jestem żałosny, a Sitek jest przyszłością". Z kolei TVP Info bronił na Twitterze Ziemowit Kossakowski.

Łukasz Sitek do zespołu TVP Info trafił latem br.; podobnym zachowaniem, jak wobec Adamowicza, zasłynął wobec posła PO Sławomira Nitrasa. Od ub.r. pracował w TVP Gdańsk, a wcześniej był dziennikarzem TV Republika. Trójmiejska "Gazeta Wyborcza" pisała, że Sitek w gdańskim oddziale TVP robił przede wszystkim tematy polityczne: atakował prezydenta Sopotu Jacka Karnowskiego czy byłego prezydenta Lecha Wałęsę.

W maju br. w materiale Łukasza Sitka w "Panoramie" TVP Gdańsk wypowiedź reprezentującej magistrat Anny Dyksińskiej z biura promocji miasta skrócono do kilkusekundowego zająknięcia się.

(KOZ, 13.09.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: REKLAMA

Dodano: Styczeń 19, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

ORLEN wystartował z nową platformą marketingową

(fot. materiały prasowe)

PKN ORLEN uruchomił nową platformę marketingową, która umożliwi uspójnienie komunikacji wszystkich marek Koncernu.

Obok aspektów wizerunkowych, narzędzie ma efektywnie wspierać cele biznesowe w zakresie dotarcia do klienta, czy promocji produktów i usług dostępnych w sieci ORLEN. - Koncepcja nowego modelu komunikacji  wynika z obserwacji, że w dzisiejszych czasach konsumenci najbardziej cenią sobie czas i wygodę. PKN ORLEN wychodząc naprzeciw tym potrzebom, wdraża szereg pomysłów i innowacyjnych rozwiązań w zakresie funkcjonowania stacji paliw, aby zapewnić klientom możliwie kompleksową obsługę - mówi Rafał Pasieka, dyrektor wykonawczy ds. marketingu. - Już teraz na stacjach można nie tylko zatankować samochód, ale zjeść zdrowy, przygotowany na miejscu posiłek, czy wypożyczyć auto. To wymaga nowoczesnego podejścia do komunikacji i nasza platforma doskonale wpisuje się w bieżące trendy – dodaje Pasieka.

Platforma utrzymana jest w duchu komunikacji opartej na relacjach „human to human” (H2H). Zaprojektowana została w sposób angażujący klientów, oparty o aspekty emocjonalne. Jej strategicznym celem w dłuższej perspektywie jest transformacja marki ORLEN w markę pożądaną przez Klientów – lovebrand oraz promocja produktów i usług, oferowanych przez Koncern.

Pierwszym etapem wdrożenia platformy jest wizerunkowa kampania reklamowa pod hasłem „Kierunek ORLEN”, w której kluczowym narzędziem jest marketing narracyjny. Zbudowana została ona wokół historii różnych bohaterów w momencie zaistnienia konkretnej potrzeby - pozornie nie związanej ze stacją paliw. Waga takich, mniej lub bardziej wyszukanych zachcianek zostaje humorystycznie wyolbrzymiona adekwatnym i odpowiednio zaintonowanym komentarzem lektora. Okazuje się, że wszyscy bohaterowie kierują się na stację ORLEN, która jest w stanie odpowiedzieć nawet na najbardziej zaskakujące oczekiwania klientów.

Koncepcja artystyczna kampanii zakłada opieranie się na kontrastach uzyskanych dzięki właściwym technikom filmowania,  z nieco zdystansowaną humorystyczną narracją. Głosu do kampanii użyczył Piotr Machalica, w wypowiadanych przez niego słowach słychać pogodne, ciepłe nastawienie do ludzi i ich codziennych życiowych spraw.

Wykorzystana muzyka - utwór Cold Little Heart - którego autorem jest Michael Kiwanuka, ma wzbudzać pozytywne emocje, które mogą przełożyć się na postrzeganie poszczególnych marek.

W ramach nowego modelu komunikacji, zaplanowana została szerokozasięgowa, ogólnopolska kampania reklamowa 360 stopni, obejmująca kampanię telewizyjną (spoty 45 i 30 sek.), przekaz w radio, prasie, Internecie, na tablicach  outdoorowych oraz w kinie. Dodatkowo wykorzystane zostaną media własne, kanały social mediowe, a także eventy organizowane przez PKN ORLEN.

Press

Za przygotowanie kampanii odpowiedzialny był Obszar Marketingu PKN ORLEN, agencja Publicis oraz dom mediowy Mullen Lowe Media Hub. Spot wyreżyserowany przez Sebastiana Pańczyka wyprodukował dom produkcyjny Dobro.

(Artykuł sponsorowany)

Więcej na: dlakierowcow.orlen.pl/kierunekorlen

(19.01.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo