Serwis o mediach i reklamie

O nas Pressletter

Temat: kampania społeczna

Dział: INTERNET

Dodano: Wrzesień 12, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Nowoczesna chce "obalać kłamstwa pisowskiej propagandy"

Ryszard Peru (fot. Adrian Grycuk / wikipedia.org) / Sprawiedliwe Sądy

W odpowiedzi na szerokiego zasięgu kampanię "Sprawiedliwość" organizowaną przez Polską Fundację Narodową partia Nowoczesna chce przygotować własną kampanię - internetową.

11 września br. Ryszard Petru, przewodniczący Nowoczesnej, skrytykował kampanię "Sprawiedliwość" nazywaną również "Sprawiedliwe sądy", a realizowaną przez Polską Fundację Narodową, która jest finansowana przez spółki Skarbu Państwa.

"Od kilku dni Polskę zalewają pisowskie billboardy mające na celu przekonanie Polaków, że najlepszym sposobem poprawy pracy sądów jest oddanie ich w ręczne sterowanie Zbigniewa Ziobry" - wyjaśnia Petru. Jego zdaniem, aby "skutecznie obalać kłamstwa pisowskiej propagandy i pokazywać ludziom alternatywę lepszą niż Kaczyński wypychający nas z coraz mocniej integrującej się Europy w ręce Putina", należy odpowiedzieć własną kampanią informacyjną, prowadzoną w internecie.

Na ten cel Petru chce zebrać 150 tys. zł. Przewodniczący Nowoczesnej prosi wyborców, aby udostępniali na prywatnych kontach na Facebooku treści związane ze zbiórką pieniędzy.

11 września br. reklamy "Sprawiedliwość" ukazały się w "Tygodniku do Rzeczy", "Sieciach Prawdy", "Naszym Dzienniku". Działania reklamowe zaplanowano w Polsce i za granicą.

Więcej na ten temat, w tym opinie ekspertów, przeczytasz w "Presserwisie".

(IKO, 12.09.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Temat: kampania społeczna

Dział: INTERNET

Dodano: Wrzesień 13, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Zwiększyła się przewaga Grupy Onet-RASP nad Wirtualną Polską

(fot. pixabay.com)

Zwiększyła się przewaga Grupy Onet-RASP nad Grupą WP - wynika z badania PBI/Gemius za sierpień br. Wzrosty liczby użytkowników w porównaniu z poprzednim miesiącem zanotowały: Allegro, Gazeta.pl i Polska Press Grupa.

Liderem polskiego internetu w sierpniu 2017 roku była Grupa Google, której witryny odwiedziło 25,453 mln internautów – o 105 tys. mniej niż w lipcu br. Drugi był Facebook z 21,596 mln użytkowników (spadek o 8 tys.), trzecia: Grupa Onet-RASP - 20,086 mln (spadek o 27 tys.), czwarta: Grupa Wirtualna Polska - 19,842 mln (spadek o 92 tys.). Przewaga Grupy Onet-RASP nad Grupą WP zwiększyła się do 244 tys. użytkowników (w lipcu wyniosła 179 tys.).

W zestawieniu największych wydawców internetowych znalazły się też: YouTube.com - 18,826 mln (spadek o 345 tys.), Grupa Interia.pl - 17,485 mln (spadek o 225 tys.), Grupa OLX - 15,945 mln (spadek o 9 tys.), Grupa Allegro - 15,383 mln (wzrost o 52 tys.), Grupa Gazeta.pl - 15,065 mln (wzrost o 32 tys.) i Grupa Polska Press - 14,448 mln (wzrost o 562 tys.).

W rankingu domen o największym ruchu prowadzi Google.pl z 25,028 mln użytkowników. Drugi jest Facebook.com - 21,596 mln, a trzeci YouTube.com - 18,826 mln. Na kolejnych miejscach są: Google.com - 18,171 mln, Onet.pl - 16,554 mln, Allegro.pl - 15,375 mln, Wp.pl - 14,045 mln, Interia.pl - 12,981 mln, Wikipedia.org - 12,819 mln, Olx.pl - 12,72 mln.

Najpopularniejszą aplikacją mobilną według badania jest Google - korzysta z niej 14,35 mln polskich użytkowników. Natomiast najpopularniejszą polską aplikacją jest Olx.pl - z 4,188 mln użytkowników. Badanie PBI/Gemius zaczęło również oferować dane dzienne i tygodniowe z aplikacji mobilnych.

Liczba internautów w Polsce w sierpniu br. wyniosła 26,4 mln, z czego na komputerach osobistych i laptopach (komputery osobiste używane w domu oraz w pracy) – 22 mln, a na urządzeniach mobilnych (smartfony i tablety) - 20,6 mln.


(JM, 13.09.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo