Niewykorzystana okazja wywiadu z Zełenskim  |  Tygodniki opinii w święta i Nowy Rok  |  Prezes Wydawnictwa Gospodarczego z Katowic odwołany  |  Telewizja Polsat powierza obsługę reklamową  |  TVP rozpoczęła cyfryzację materiałów archiwalnych  |  Oferta Polsat Media  |  Dyrektorka przychodów subskrypcyjnych w spółkach Wyborcza i Gazeta.pl  |  Zestawienie serwisów o zdrowiu i medycynie  |  Kanał Remonty TV  |  Termin startu Radia Kwidzyn  |  Podcast o koszykarzach Legii Warszawa  |  UTK uruchamia przetarg  |  Bausch Health Poland wybierze  |  Novo Nordisk  |  Maczfit potrzebuje agencji  |  Odejście z Lifetube'a  |  TikTok rozszerza partnerstwo  |  Tarczyński przejmuje od PKO BP rolę sponsora tytularnego  |  Redakcje dwóch największych gazet Bangladeszu podpalone przez demonstrantów  |  Zmarł korespondent wojenny AP i CNN, laureat Nagrody Pulitzera  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Niewykorzystana okazja wywiadu z Zełenskim  |  Tygodniki opinii w święta i Nowy Rok  |  Prezes Wydawnictwa Gospodarczego z Katowic odwołany  |  Telewizja Polsat powierza obsługę reklamową  |  TVP rozpoczęła cyfryzację materiałów archiwalnych  |  Oferta Polsat Media  |  Dyrektorka przychodów subskrypcyjnych w spółkach Wyborcza i Gazeta.pl  |  Zestawienie serwisów o zdrowiu i medycynie  |  Kanał Remonty TV  |  Termin startu Radia Kwidzyn  |  Podcast o koszykarzach Legii Warszawa  |  UTK uruchamia przetarg  |  Bausch Health Poland wybierze  |  Novo Nordisk  |  Maczfit potrzebuje agencji  |  Odejście z Lifetube'a  |  TikTok rozszerza partnerstwo  |  Tarczyński przejmuje od PKO BP rolę sponsora tytularnego  |  Redakcje dwóch największych gazet Bangladeszu podpalone przez demonstrantów  |  Zmarł korespondent wojenny AP i CNN, laureat Nagrody Pulitzera  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Niewykorzystana okazja wywiadu z Zełenskim  |  Tygodniki opinii w święta i Nowy Rok  |  Prezes Wydawnictwa Gospodarczego z Katowic odwołany  |  Telewizja Polsat powierza obsługę reklamową  |  TVP rozpoczęła cyfryzację materiałów archiwalnych  |  Oferta Polsat Media  |  Dyrektorka przychodów subskrypcyjnych w spółkach Wyborcza i Gazeta.pl  |  Zestawienie serwisów o zdrowiu i medycynie  |  Kanał Remonty TV  |  Termin startu Radia Kwidzyn  |  Podcast o koszykarzach Legii Warszawa  |  UTK uruchamia przetarg  |  Bausch Health Poland wybierze  |  Novo Nordisk  |  Maczfit potrzebuje agencji  |  Odejście z Lifetube'a  |  TikTok rozszerza partnerstwo  |  Tarczyński przejmuje od PKO BP rolę sponsora tytularnego  |  Redakcje dwóch największych gazet Bangladeszu podpalone przez demonstrantów  |  Zmarł korespondent wojenny AP i CNN, laureat Nagrody Pulitzera  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: kampania społeczna

Dział: INTERNET

Dodano: Wrzesień 12, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Nowoczesna chce "obalać kłamstwa pisowskiej propagandy"

Ryszard Peru (fot. Adrian Grycuk / wikipedia.org) / Sprawiedliwe Sądy

W odpowiedzi na szerokiego zasięgu kampanię "Sprawiedliwość" organizowaną przez Polską Fundację Narodową partia Nowoczesna chce przygotować własną kampanię - internetową.

11 września br. Ryszard Petru, przewodniczący Nowoczesnej, skrytykował kampanię "Sprawiedliwość" nazywaną również "Sprawiedliwe sądy", a realizowaną przez Polską Fundację Narodową, która jest finansowana przez spółki Skarbu Państwa.

"Od kilku dni Polskę zalewają pisowskie billboardy mające na celu przekonanie Polaków, że najlepszym sposobem poprawy pracy sądów jest oddanie ich w ręczne sterowanie Zbigniewa Ziobry" - wyjaśnia Petru. Jego zdaniem, aby "skutecznie obalać kłamstwa pisowskiej propagandy i pokazywać ludziom alternatywę lepszą niż Kaczyński wypychający nas z coraz mocniej integrującej się Europy w ręce Putina", należy odpowiedzieć własną kampanią informacyjną, prowadzoną w internecie.

Na ten cel Petru chce zebrać 150 tys. zł. Przewodniczący Nowoczesnej prosi wyborców, aby udostępniali na prywatnych kontach na Facebooku treści związane ze zbiórką pieniędzy.

11 września br. reklamy "Sprawiedliwość" ukazały się w "Tygodniku do Rzeczy", "Sieciach Prawdy", "Naszym Dzienniku". Działania reklamowe zaplanowano w Polsce i za granicą.

Więcej na ten temat, w tym opinie ekspertów, przeczytasz w "Presserwisie".

(IKO, 12.09.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.