Serwis o mediach i reklamie

O nas Pressletter

Dział: PRASA

Dodano: Wrzesień 08, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Agata Konarska z TVP rzeczniczką Festiwalu Piosenki w Opolu

Agata Konarska została rzeczniczką festiwalu w Opolu i razem z Rafałem Brzozowskim poprowadzi 16 września koncert "Premiery" (screen z YouTube)

Agata Konarska, dziennikarka TVP, została rzeczniczką prasową 54. Krajowego Festiwalu Polskiej Piosenki w Opolu. Festiwal odbędzie się od 15 do 17 września br. Głównym organizatorem imprezy jest TVP.

Agata Konarska jako rzeczniczka prasowa 54. KFPP w Opolu będzie także prowadzić studio festiwalowe na antenie TVP 1. Razem z Rafałem Brzozowskim poprowadzi też 16 września br. koncert "Premiery". - Przygotowaliśmy w sumie 60 minut studia festiwalowego, które pojawiać się będzie na antenie TVP 1 już od 13 września br. Specjalne wydania zaplanowaliśmy od 15 do 17 września. Ponadto przez trzy dni przeprowadzimy ponad 700 minut transmisji koncertów w TVP 1 i TVP Polonia. W Opolu przez cały czas będzie pracować 170-osobowa ekipa Telewizji Polskiej - powiedziała "Presserwisowi" Agata Konarska.

Podczas 54. KFPP w sześciu koncertach wystąpi ponad 100 artystów. Opolski festiwal otworzy 15 września br. o godz. 20.20 koncert jubileuszowy Maryli Rodowicz „Wariatka tańczy – 50 lat na scenie”.


Maciej Kucharski

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: PRASA

Dodano: Wrzesień 08, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Europejscy wydawcy chcą wspólnie sprzedawać reklamy

(fot. pixabay.com)

Europejskie wydawnictwa prasowe połączyły siły, tworząc wspólny program zautomatyzowanego zakupu reklam.

Celem Inicjatywy o nazwie Premium Programmatic Europe jest sprzedaż oferty reklamowej wielu wydawców za pośrednictwem jednego narzędzia. Obecnie w programie uczestniczą m.in. wydawnictwa Gruner + Jahr (Niemcy), Prisma Media (Francja), Standard Verlagsgesellschaft (Austria) i NZZ Mediengruppe (Szwajcaria). Założyciele Premium Programmatic Europe zapowiadają, że do końca br. do inicjatywy przystąpią wydawcy działający na wszystkich najważniejszych europejskich rynkach.

(LL, 08.09.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo