Dział: PRASA

Dodano: Wrzesień 05, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Grzegorz Kossakowski odchodzi z Agory

fot. materiały prasowe

Grzegorz Kossakowski, członek zarządu Agory, odchodzi ze spółki. Kandydatami do zarządu Agory są Anna Kryńska-Godlewska i Grzegorz Kania.

Jak poinformowała Agora, Grzegorz Kossakowski złożył we wtorek 5 września rezygnację z pełnienia funkcji członka zarządu ze skutkiem na dzień złożenia rezygnacji.

Kossakowski w zarządzie Agory zasiadał od stycznia 2009 roku. W latach 2009-2012 pełnił funkcję dyrektora finansowego spółki. Do Agory trafił w listopadzie 2000 roku. W latach 1996-2000 pracował w firmie doradczej Arthur Andersen w dziale doradztwa inwestycyjnego.

Jednocześnie Agora-Holding, akcjonariusz Agory, złożyła wniosek o zwołanie nadzwyczajnego walnego Zgromadzenia spółki. Spółka zamierza zgłosić dwie kandydatury na członków zarządu: Annę Kryńską-Godlewską i Grzegorza Kanię.

Anna Kryńska-Godlewska od 20 lat jest związana z Media Development Investment Fund, gdzie przez ostatnie dziewięć lat pełniła funkcję członka zarządu i dyrektor inwestycyjnej odpowiedzialnej za inwestycje funduszu w sektorze mediów w Europie, Azji, Afryce oraz w Ameryce Południowej. Kryńska-Godlewska jest członkiem rady nadzorczej Agory.

Grzegorz Kania od 2012 roku pełnił funkcję CFO w Ringier Axel Springer Polska, a od 2004 roku – w Grupie Onet-RAS Polska. W latach 2008-2011 kierował finansami w skandynawskiej Grupie Kapitałowej BLStream. Od 2003 do 2008 roku był zastępcą dyrektora finansowego UPC Polska.

(KOZ, 05.09.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Temat: prasa

Dział: PRASA

Dodano: Wrzesień 05, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Kolporter wspiera sprzedaż systemem motywacyjnym i szkoleniami

Kolporter zorganizował konkurs, w którym premiowano najbardziej aktywnych i skutecznych sprzedawców (fot. Justyna Andryszek/pixabay.com)

Salony Kolportera zanotowały wzrost sprzedaży prasy zarówno w pierwszym, jak i drugim kwartale br. (względem analogicznych okresów ub.r.). Najlepiej sprzedawała się prasa kobieca, hobbystyczna i dla dzieci. To m.in. efekt systemu motywacyjnego.

W drugim kwartale br. saloniki Kolportera zanotowały wzrost rok do roku o 2,01 proc., a w pierwszym - o 1,92 proc. Wzrost zanotowały czasopisma (szczególnie tytuły kobiece, dla dzieci i wydawnictwa hobbystyczne), spadki - dzienniki.

Na wzrost wpłynęły zmiany, jakie w ostatnich miesiącach wprowadził dystrybutor - w życie weszły nowe rozplanowania ekspozycji tytułów prasowych oraz szkolenia dla sprzedawców i wewnętrzne programy motywacyjne.

- Prowadzimy stale dwa konkursy prosprzedażowe - dla osób prowadzących saloniki i dla sprzedawców. Co miesiąc wyłaniamy najlepszych, którzy otrzymują dodatkowe premie. Dodatkowo w tym roku zwiększyliśmy budżet przeznaczony na te działania, co pozwoliło nam rozszerzyć grono osób nagradzanych miesięcznymi bonusami - wyjaśnia Dariusz Materek, rzecznik prasowy Kolportera. Dodaje, że wdrożony został również system pozwalający osobom prowadzącym saloniki na uzyskanie dodatkowej premii po przekroczeniu określonego limitu sprzedaży.

- Spore znaczenie w zwiększeniu efektywności miał również, naszym zdaniem, specjalny program szkoleniowy przygotowany na platformie e-learningowej, z którego korzystają nasi partnerzy i współpracownicy. Szkolenie, zawierające filmy instruktażowe i prezentacje, było w całości dedykowane sprzedaży prasy - dodaje Dariusz Materek.

Według danych Izby Wydawców Prasy Kolporter miał w br. udział w rynku dystrybucji prasy w wysokości 51,55 proc.

(JM, 05.09.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

PODOBNE ARTYKUŁY