Temat: telewizja

Dział: INTERNET

Dodano: Wrzesień 05, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Telewizja Polska pracuje nad internetowym serwisem lifestylowym

W programie "Pytanie na śniadanie" pokazywane są liczne poradniki (screen TVP 2)

Publiczna telewizja planuje uruchomienie internetowego serwisu lifestylowego - dowiedział się "Presserwis". To pierwszy tego typu projekt w TVP.

Według naszych informacji prace nad serwisem są zaawansowane. - Ma powstać na bazie marki "Pytanie na śniadanie". Tematyka będzie jednak o wiele szersza niż w przypadku poradnikowego programu telewizyjnego - powiedział "Presserwisowi" Maciej Stanecki, członek zarządu TVP.

- To będzie typowy serwis lifestylowy. Znajdą się w nim treści poradnikowe, przepisy kulinarne i liczne wywiady - mówi Katarzyna Adamiak-Sroczyńska, szefowa programu "Pytanie na śniadanie" TVP 2. - Punktem wyjścia będzie kontent "Pytania na śniadanie". Jednak chcemy umieszczać na stronie o wiele więcej informacji. Planujemy tworzenie własnych treści przeznaczonych tylko do serwisu. Strona będzie multimedialna z opcją VoD - dodaje Adamiak-Sroczyńska. Na razie TVP nie zdradza daty startu.

Więcej przeczytasz w "Presserwisie".

Maciej Kucharski

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Temat: telewizja

Dział: INTERNET

Dodano: Wrzesień 05, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Twórca Aszdziennika.pl pracuje nad sitcomem

Rafał Madajczak (fot. Piotr Król)

Rafał Madajczak, twórca i redaktor Aszdziennika.pl (Grupa NaTemat), pracuje nad pilotem serialu komediowego.

- Sitcom obyczajowy to nisza do tej pory niezagospodarowana. Nasz serial będzie kameralny, zagra w nim para 30-latków. Planujemy jego emisję tylko w internecie - mówi Rafał Madajczak. Pilot serialu powstaje we współpracy z warszawskim Klubem Komediowym. - Po wyprodukowaniu pilota spotkamy się ze wszystkimi, którzy będą zainteresowani emisją - dodaje Madajczak.

(Mackuch, 05.09.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo