Serwis o mediach i reklamie

O nas Pressletter

Temat: telewizja

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Wrzesień 03, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Widziane z Polski" - nowy program w TVP Info

Arleta Bojke została jedną z prowadzących "Widziane z Polski" (screen z YouTube)

"Widziane z Polski" to tytuł nowego programu o tematyce międzynarodowej, który znalazł się w jesiennej ramówce TVP Info. Jest emitowany przez pięć dni w tygodniu, tuż przed północą.

Pierwsze wydanie początkowo planowano na początek września br. Jednak program pojawił się na antenie TVP Info już 28 sierpnia br. Do tej pory zaprezentowano trzy wydania. 30 sierpnia br. program nie został wyemitowany z powodu zmian w ramówce. TVP Info nadawała wówczas relacje z miejsca wypadku kolejowego w Smętowie.
Magazyn "Widziane z Polski" jest emitowany od poniedziałku do piątku o 23.55. W każdym prezentowanych jest dziesięć materiałów agencyjnych oraz przygotowanych przez korespondentów zagranicznych TVP. Jak dowiedział się "Presserwis", magazyn na zmianę prowadzić będą Arleta Bojke, Sandra Meunier, Marcin Przasnek i Marta Radziach.

(Mackuch, 03.09.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Temat: telewizja

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Wrzesień 03, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Grupa 4fun Media miała w pierwszym półroczu prawie 3,5 mln zł zysku

(fot. pixabay.com)

Grupa Kapitałowa 4fun Media SA w pierwszym półroczu br. zwiększyła przychody i zysk netto.

Przychody grupy ze sprzedaży, w porównaniu z pierwszym półroczem ub.r., urosły o 27 proc. do 22,85 mln zł. Największą część – 12,13 mln zł – stanowiły wpływy z reklam (wzrost o 17,7 proc.). Sprzedaż akcji specjalnych przyniosła spółce 1,69 mln zł, tj. o 71 proc. więcej niż rok wcześniej. ”Wzrost telewizyjnych przychodów reklamowych Grupy Kapitałowej był możliwy zarówno dzięki nieznacznej poprawie oglądalności głównego kanału 4fun.tv (…) i stabilnej oglądalności dwóch pozostałych kanałów nadawanych przez spółkę” – czytamy w sprawozdaniu spółki. Poza 4fun.tv należą do niej 4fun Gold Hits i 4fun Dance.

Działalność agencji reklamowej Bridge2fun dała spółce 3,76 mln zł wobec 1,54 mln zł rok wcześniej. Przychody sieci reklamy zewnętrznej Screen Network wyniosły 4,52 mln zł (o 2,7 proc. więcej), a z usług dystrybucyjnych firmy Program – 457 tys. zł (o 32,5 proc. więcej).

Wynik EBITDA poprawił się rok do roku o 95,6 proc. do 5,81 mln zł. Grupa osiągnęła 3,48 mln zł zysku netto wobec 744 tys. w pierwszym półroczu ub.r. ”Poprawa efektywności w działalności Grupy Kapitałowej 4fun Media SA była wynikiem znacząco wyższej sprzedaży reklam telewizyjnych oraz usług agencji reklamowej, ale także oszczędności kosztowych poczynionych w 2016 roku” – podała spółka w sprawozdaniu półrocznym.

(KOZ, 03.09.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo