Serwis o mediach i reklamie

O nas Pressletter

Temat: prasa

Dział: PRASA

Dodano: Wrzesień 01, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Konrad Majszyk po 18 latach odchodzi z mediów, zaczyna pracę w PLL LOT

Konrad Majszyk w dziennikarstwie pracował 18 lat (fot. archiwum prywatne)

Konrad Majszyk przechodzi z "Dziennika Gazety Prawnej" (Infor Biznes) do biura komunikacji korporacyjnej Polskich Linii Lotniczych LOT.

Konrad Majszyk w spółce będzie odpowiadał za relacje z mediami i działanie biura prasowego. Został zastępcą Adriana Kubickiego, dyrektora komunikacji korporacyjnej LOT.

- To nie tak, że uciekam z dziennikarstwa, bo jest w złej kondycji. "Dziennik Gazeta Prawna" to tytuł, w którym czułem się spełniony. Chciałem jednak spróbować czegoś nowego. Uznałem, że jeśli przechodzić na drugą stronę, to do spółki z branży, o której dużo wiem i w której dużo się dzieje – mówi Konrad Majszyk. - LOT jest dziś w kluczowym momencie. Spółka dynamicznie się rozwija, rozbudowuje siatkę połączeń i po raz pierwszy od lat wypracowuje zysk. Jednocześnie nie może korzystać z pomocy publicznej przez najbliższych 10 lat, a to oznacza, że na bezwzględnym i konkurencyjnym rynku musi osiągnąć rentowność i stabilność, jak przedsiębiorstwo prywatne. Dlatego to pasjonujący czas, ale też wyzwanie - tłumaczy.

Od kwietnia 2012 roku Konrad Majszyk pracował jako dziennikarz "Dziennika Gazety Prawnej", zajmując się transportem, infrastrukturą, logistyką, spółkami budowlanymi i energetyką. W latach 2003-2012 był dziennikarzem "Rzeczpospolitej" i "Życia Warszawy". Wcześniej związany był z "Super Expressem" i "Życiem". W zawodzie dziennikarskim był 18 lat.

(KOZ, 01.09.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

PODOBNE ARTYKUŁY

Temat: prasa

Dział: PRASA

Dodano: Wrzesień 02, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Magazyn "Kukbuk" przygotował wydanie specjalne dla dzieci i rodziców

Magazyn "Kukbuk Dzieciaki" będzie promowany w sieci kin Cinema City i w Kuchni+

Pierwsze specjalne wydanie magazynu "Kukbuk" (Kukbuk) skierowane do dorosłych i do dzieci - "Kukbuk Dzieciaki" - ukaże się 1 września w nakładzie 46 tys. egz.

Magazyn "Kukbuk Dzieciaki" został przygotowany z myślą o dorosłych oraz dzieciach w wieku 5-12 lat; współtworzyły go dzieci. Będzie liczyć 128 stron, nakład wyniesie 46 tys. egz., cena 26 zł. Dorośli znajdą tam m.in. sześć felietonów autorstwa psychologów dziecięcych, a dzieci m.in. komiksy, przepisy kulinarne, pomysły na zabawy. Redaktor naczelną tego wydania jest Daria Pawlewska, jednocześnie wydawca i naczelna "Kukbuka". Dyrektor artystyczną wydania specjalnego jest Oliwia Gede-Niewiadomska. 

Wydanie "Kukbuk Dzieciaki" będzie promowane w sieci kin Cinema City i w kanale Kuchnia+. Będzie ono dostępne w salonach prasowych przez trzy miesiące, a w sklepie internetowym wydawcy przez cały rok.

Press

(JOK, 02.09.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo