Serwis o mediach i reklamie

O nas Pressletter

Temat: prasa

Dział: PRASA

Dodano: Sierpień 31, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Wspierający prasę serwis Prasaplus.pl uruchomił już rejestrację

W serwisie Prasaplus.pl każdy może się już bezpłatnie zarejestrować

Przygotowywany przez Związek Kontroli Dystrybucji Prasy serwis Prasa+Siła Marki jest już dostępny pod adresem Prasaplus.pl. Pełną funkcjonalność zyska w połowie września. Wtedy ZKDP wystartuje z jego promocją.

ZKDP uruchomił już zapowiadany serwis Prasaplus.pl. Mogą z niego korzystać przedstawiciele domów mediowych, agencji reklamowych i potencjalni reklamodawcy. - Uruchomiliśmy ten serwis, by wspierać marketingowo wydawców. Poprzez Prasaplus.pl wydawca będzie mógł na przykład wygenerować raport, którym pochwali się reklamodawcom. Raport będzie się składał z dwóch części: liczbowej – między innymi opartej na danych ZKDP, i opisowej – tę samodzielnie może uzupełnić wydawca – informuje Kamil Tajl, specjalista ds. kontroli dystrybucji prasy w ZKDP.

Każdy może się już bezpłatnie zarejestrować w serwisie. Po zalogowaniu do systemu mamy możliwość m.in. generowania analiz, np. raportów od stycznia br., czy przeglądania archiwalnych danych poszczególnych tytułów. - Obecnie dopracowujemy techniczną stronę systemu; sprawniejsze, szybsze działanie. Gdy zakończymy ten etap, planujemy wysyłkę informacji do mediów branżowych, promocję wizualną na stronie ZKDP i u naszych partnerów – podaje Kamil Tajl.

Korzystając z serwisu, można wygenerować analizy tytułów kontrolowanych przez ZKDP (m.in. ich sprzedaż, czytelnictwo, popularność ich serwisów internetowych). Dane do analiz pochodzą z ZKDP, PBI/Gemius i Polskich Badań Czytelnictwa. Podstawowe dane z ZKDP dotyczące sprzedaży są już przy każdym z tytułów (ale nie wszystkie, niektóre pozostaną dostępne tylko w płatnym systemie Teleskop). Dane z PBC i PBI są dostępne dla tytułów, których wydawcy uczestniczą w tych badaniach i wyrazili zgodę na udostępnienie tych danych. Nowa opcja to dane z Facebooka (liczba lajków). 


(JOK, 31.08.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Temat: prasa

Dział: PRASA

Dodano: Wrzesień 01, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Agata Zych-Zielińska nową brand manager "Elle" i "Elle Decoration"

Agata Zych-Zielińska dotychczas pełniła funkcję redaktor prowadzącej serwisu Kobieta.pl (fot. materiały prasowe)

1 września br. nową brand manager "Elle" i "Elle Decoration" (Burda Publishing Polska) została Agata Zych-Zielińska, dotychczasowa redaktor prowadząca serwisu Kobieta.pl.

Głównym zadaniem Agaty Zych-Zielińskiej na nowym stanowisku jest rozwijanie brandu "Elle". Zamierza ona stawiać na nowoczesne, crossmarketingowe rozwiązania. Agata Zych-Zielińska jest związana z branżą mody i magazynami o tematyce kobiecej od 10 lat. Pełniła funkcję redaktora w magazynie InStyle, project managera ds. projektów internetowych w Fashion Group, pracowała jako redaktor prowadząca w Fashion Magazine oraz serwisie FashionNow.pl. Była również zatrudniona w wydawnictwie Agora na stanowiskach: project managera projektów internetowych oraz redaktorki Kobieta.gazeta.pl. W Burda Publishing Polska dotychczas pełniła funkcję redaktor prowadzącej serwisu Kobieta.pl. Teraz to stanowisko objęła jej dotychczasowa zastępczyni Weronika Płocha.

Z kolei poprzednia brand manager "Elle" i "Elle Decoration" Marta Stefańska została w kwietniu br. publishing managerem w segmencie luksusowym i special interest (za wyjątkiem magazynów "CRN" i "Kaleidoscope").


(JOK, 01.09.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo