Serwis o mediach i reklamie

O nas Pressletter

Dział: INTERNET

Dodano: Sierpień 18, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Naszemiasto.pl najpopularniejszym serwisem regionalnym

Wśród serwisów z informacjami lokalnymi i regionalnymi najwięcej użytkowników w lipcu br. miał serwis Naszemiasto.pl (Polska Press Grupa) - wynika z badania PBI/Gemius.

Naszemiasto.pl miało w lipcu br. 5,401 mln użytkowników, wyprzedzając Wawalove.pl (Grupa WP) - 1,613 mln użytkowników i Dziennikzachodni.pl (Polska Press Grupa) - 1,587 mln. Dalej znalazły się: Pomorska.pl (Polska Press Grupa) - 1,58 mln; Onet.pl Warszawa - 1,462 mln; TVN24.pl Warszawa - 1,396 mln; Onet.pl Trójmiasto - 1,193 mln; Onet.pl Kraków - 1,185 mln; Gazetawroclawska.pl (Polska Press Grupa) - 1,77 mln; Eskainfo - 1,094 mln.

(JM, 18.08.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: INTERNET

Dodano: Sierpień 19, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Zmniejsza się różnica w liczbie fanów na Facebooku między Eska TV a TVN 24

(fot. pixabay.com)

W lipcu w kategorii mediów tradycyjnych liderem pod względem liczby fanów na Facebooku było Radia Eska - wynika z raportu firmy Sotrender.

Profil Radio Eska miał 2,03 mln fanów na Facebooku, czyli tyle samo co w czerwcu br. Na kolejnych miejscach w kategorii mediów tradycyjnych znalazły się profile Eska TV – 1,48 mln fanów (spadek o 0,2 proc. w stosunku do czerwca br.) i TVN 24 – 1,27 mln fanów (wzrost o 1 proc.).

W kategorii prasy najpopularniejszy w lipcu br. był profil "Przeglądu Sportowego" – 833 tys. (spadek o 0,1 proc.). Dalej znalazły się: "Fakt" – 827 tys. (wzrost 0,5 proc.) i "Gazeta Wyborcza" – 492 tys. (wzrost o 1 proc.).

W kategorii radiów na pierwszym miejscu był profil Radia Eska. Na kolejnych miejscach znalazły się: RMF FM – 861 tys. (wzrost 0,3 proc.) i Radio Zet – 826 tys. (wzrost o 0,4 proc.).

W kategorii stacji TV najwięcej fanów miała Eska TV – 1,48 mln (spadek o 0,2 proc.), TVN 24 – 1,27 mln (wzrost o 1 proc.) i Disney Channel Polska – 1,03 mln (spadek o 0,4 proc.).

W kategorii programów TV najwięcej fanów miały: serial TVP 2 "M jak miłość" - 865 tys. fanów (spadek 0,2 proc.), kanał na YouTube "Mariusz Max Kolonko" – 819 tys. fanów (bez zmian), program muzyczny TVP 2 "Voice of Poland" - 770 tys. fanów (spadek o 0,4 proc.).

Spośród profili zaliczanych przez firmę Sotrender do kategorii portali internetowych największą liczbę fanów ma profil satyrycznego serwisu z ciekawostkami Bezuzyteczna.pl - 1,94 mln (spadek o 0,4 proc.). Na kolejnych miejscach uplasowały się: Demotywatory.pl - 1,90 mln fanów (bez zmian) i Kwejk.pl - 1,74 mln (spadek o 0,6 proc.).

(JOK, 19.08.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo