Dział: PRASA

Dodano: Sierpień 09, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Agora prowadzi niestandardową rekrutację. Zamiast CV prosi o wideo

Agora zachęca, by zamiast CV wysłać 90-sekundowy film (fot. pixabay.com)

Poznański oddział Agory prowadzi wideorekrutację na stanowisko specjalisty ds. sprzedaży w "Gazecie Wyborczej". Zamiast pisemnej aplikacji kandydaci mają przesłać plik wideo - na takie rozwiązanie zdecydowano się pierwszy raz.    

Adrianna Kowalska-Mąkinia, dyrektor sprzedaży "Gazety Wyborczej" regionu zachód tłumaczy, że w rekrutacji liczy się mowa ciała. - Z niej dowiemy się, czy kandydat ma do siebie dystans, czy jest kreatywny, czy nie zachowuje się szablonowo. Dlatego wideoprezentacja powie nam więcej o danej osobie, niż tradycyjna aplikacja - mówi Kowalska-Mąkinia.

- Tego typu rekrutacja świadczy przede wszystkim o pracodawcy - ocenia Marta Todorczuk, ekspert do spraw rekrutacji w Antal International sp. z o.o. - Firma w ten sposób wysyła sygnał, że jest kreatywna, stosuje niestandardowe rozwiązania i poszukuje młodszych pracowników. Wielu kandydatów z pokolenia milenialsów bardziej zainteresowanych jest innowacyjnością aniżeli dochodami, które może uzyskać. To jest oferta skierowana właśnie do nich - ocenia Todorczuk.

(EMKA, 09.08.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: PRASA

Dodano: Sierpień 11, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Ruch SA został udziałowcem Gremi Media SA

Grzegorz Hajdarowicz (fot. materiały prasowe Gremi Media)

KCI SA, główny akcjonariusz Gremi Media SA, nabył 5 proc. udziałów w Lurena Investments, spółce holdingowej Ruch SA. Z kolei Loverose Ltd., spółka głównego akcjonariusza Ruch SA, zakupiła 5 proc. akcji Gremi Media SA.

Jak podają strony, transakcja ma na celu rozwój współpracy między podmiotami. Zaznaczają, że trwa ona już od 2014 roku, gdy Ruch SA stał się istotnym udziałowcem funkcjonującej w grupie Gremi spółki e-Kiosk. Firmy współpracują także na rynku dystrybucji prenumeraty prasowej i cyfrowej w Polsce.

Grzegorz Hajdarowicz, główny udziałowiec Gremi Media SA, tłumaczy, że z optymizmem ocenia potencjał dalszej współpracy. - Ta nie będzie się jednak skupiać na klasycznej dystrybucji. Obie spółki będą razem działać przede wszystkim w obszarze szkoleń, konferencji czy projektów z dziedziny e-commerce - mówi Hajdarowicz.

Igor Chalupec, główny akcjonariusz Ruch SA, dodaje, że bliższa współpraca pozwoli na wymianę doświadczeń i przyczyni się do uruchomienia innych inicjatyw biznesowych.

Ruch dostarcza obecnie prasę do ponad 15 tys. punktów partnerskich, prowadzi także własną sieć 1800 punktów sprzedaży detalicznej. Gremi Media to grupa medialna z ofertą prasy ekonomicznej i biznesowej (m.in. "Rzeczpospolita", "Parkiet") oraz serwisami internetowymi.

Więcej przeczytasz w "Presserwisie".


(TAD, AMS, PAP, 11.08.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo