Serwis o mediach i reklamie

O nas Pressletter

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Sierpień 03, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Wiadomości" straciły w lipcu ponad 400 tys. widzów

(fot. pixabay.com)

Spośród programów informacyjnych w lipcu br. najwięcej widzów rok do roku straciły "Wiadomości" TVP 1 - prawie 420 tys. Dzięki temu "Fakty" zwiększyły przewagę nad głównym dziennikiem TVP 1.

"Fakty" w lipcu br. śledziło w TVN średnio 2,26 mln widzów – o 119,8 tys. mniej niż w lipcu ub.r. "Wiadomości" TVP 1 oglądało 1,94 mln widzów - i rok do roku ubyło ich aż 416,7 tys. – najwięcej spośród wszystkich programów informacyjnych. Widownia "Teleexpressu" też sporo zmalała - o 354,9 tys., do 1,82 mln.

"Wydarzenia" w Polsacie oglądało 1,38 mln widzów – o 46,2 tys. mniej niż przed rokiem, a "Panoramę" w TVP 2 – 991,2 tys. widzów (o 54,1 tys. mniej).

Po uwzględnieniu równoległej emisji w TVN 24 BiS łączna widownia "Faktów" wyniosła 2,39 mln, a "Wydarzeń" – po uwzględnieniu równoczesnej emisji w Polsat News i Polsat News 2 – 1,53 mln widzów. Dane: Nielsen Audience Measurement.

(KOZ, 03.08.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Sierpień 03, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Hakerzy zaatakowali HBO. Wykradziono 1,5 terabajta danych

Gra o tron (fot. HBO)

Grupa telewizyjna HBO padła ofiarą hakerów - ujawnił magazyn "Hollywood Reporter".

Według pisma, w wyniku ataku hakerskiego z systemu informatycznego HBO wykradziono 1,5 terabajta danych. Wśród treści, które zdobyli hakerzy są m.in. nieopublikowane jeszcze odcinki serii "Ballers" i "Room 104". Łupem cyberprzestępców padły też scenariusze nowych odcinków "Gry o tron". Część skradzionych materiałów została już udostępniona w internecie.

(LL, 03.08.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo