Dział: TELEWIZJA

Dodano: Lipiec 16, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

TVP Info nie zgodziło się na udział posła Michała Szczerby w programie

(fot. screen z Twittera)

"Droga Platformo, czasy się zmieniły. Nie wyznaczacie już dziennikarzom gości" – napisał na Tweeterze Michał Rachoń, prowadzący w TVP Info program publicystyczny "Woronicza 17". Wydawca programu nie zgodził się, aby w studiu na żywo wystąpił Michał Szczerba.

"Woronicza 17" to program publicystyczny emitowany na żywo w każdą niedzielę o godz. 9.50. Według pierwotnych planów w studiu 16 lipca br. miał się pojawić poseł PO Marcin Kierwiński.

Okazało się jednak, że poseł nie mógł się zjawić a biuro prasowe PO wytypowało następcę - posła Michała Szczerbę. 15 lipca br. rzecznik prasowy klubu PO Jan Grabiec napisał na Twitterze, że TVP Info nie zgodziło się na udział posła Michała Szczerby w programie. "Wydawca #Woronicza17 prosił o wskazanie przedstawiciela PO, zgłosiliśmy @MichalSzczerba, ale PiS się nie zgodził. Nie poddamy się cenzurze" - napisał Grabiec.

Prowadzący program w TVP Info Michał Rachoń odpowiedział: "Droga Platformo, czasy się zmieniły. Nie wyznaczacie już dziennikarzom gości. Zaprasza ich gospodarz, a nie Przewodniczący Schetyna".(JOK)

(JOK, 16.07.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Lipiec 16, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Kanał TVN Turbo wyprzedził Polsat Play, HGTV ma taki udział jak Polsat Cafe

(fot. pixabay.com)

Wśród kanałów lifestylowych w pierwszym półroczu br. TVN Turbo pod względem oglądalności wyprzedził Polsat Play. HGTV (Grupa TVN) osiąga taki sam wynik jak Polsat Cafe.

W pierwszym półroczu br. najpopularniejszym kanałem lifestylowym był TVN Style, który uzyskał 0,66 proc. udziału w rynku wobec 0,69 proc. w pierwszym półroczu ub.r. Na drugie miejsce awansował TVN Turbo, zwiększając udział z 0,51 proc. do 0,53 proc. Trzeci był Polsat Play, który zanotował spadek z 0,57 proc. do 0,5 proc. Dalej, z udziałem na poziomie 0,4 proc., był Polsat Cafe (minimalny wzrost z 0,39 proc.) wraz z HGTV – w ub.r. TVN Meteo Active uzyskał 0,1 proc. (HGTV zastąpił TVN Meteo Active 7 stycznia br.).

Spośród kanałów lifestylowych z pierwszej dziesiątki wyniki rok do roku poprawiły: Domo+ (ITI Neovision) – wzrost z 0,14 proc. do 0,17 proc., Travel Channel (Grupa TVN) – z 0,11 proc. do 0,15 proc., Food Network (Grupa TVN) – z 0,09 proc. do 0,1 proc. i BBC Brit (BBC Worldwide) – z 0,09 proc. do 0,1 proc. Spadki zanotowały natomiast: TLC (Discovery Networks) – z 0,3 proc. do 0,23 proc., Kuchnia+ (ITI Neovision) – z 0,1 proc. do 0,08 proc., a także trzy stacje z identycznym udziałem 0,05 proc.: Discovery Life (Discovery Networks; 0,06 proc. rok wcześniej), Lifetime (A+E Networks Poland; 0,06 proc.) i BBC Lifestyle (BBC Worldwide; 0,06 proc.).
W grupie komercyjnej (widzowie 16-49 lat) TVN Style rok do roku poprawił udział z 0,92 proc. do 0,98 proc. Drugi był TVN Turbo z 0,9 proc. (wzrost z 0,8 proc.), a trzeci Polsat Play – 0,57 proc. (spadek z 0,68 proc.). W pierwszej dziesiątce znalazły się także: HGTV – 0,51 proc. (0,09 proc. TVN Meteo Active rok wcześniej), Polsat Cafe – 0,42 proc. (0,35 proc.), TLC – 0,33 proc. (0,38 proc.), Domo+ - 0,19 proc. (0,14 proc.), BBC Brit – 0,18 proc. (0,18 proc.), Travel Channel – 0,16 proc. (0,12 proc.) i Food Network – 0,14 proc. (0,1 proc.)

Dane: Nielsen Audience Measurement.

(KOZ, 16.07.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo