Dział: PRASA

Dodano: Lipiec 15, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Międzynarodowy Instytut Prasowy przestrzega przed zajmowaniem się Piątkiem przez prokuraturę

Antoni Macierewicz (fot. P.Traczk / KPRM)

Międzynarodowy Instytut Prasowy (IPI) uważa, że prokuratura nie powinna zajmować się dziennikarzem "Gazety Wyborczej" Tomaszem Piątkiem w związku z tym, że napisał książkę o ministrze obrony narodowej Antonim Macierewiczu.

W swojej książce "Macierewicz i jego tajemnice" Tomasz Piątek twierdzi, że Macierewicz uwikłany był w dziwne układy prowadzące m.in. do organizacji mafijnych, mających korzenie w służbach specjalnych byłego ZSRR.

Szef MON złożył doniesienie do departamentu wojskowego Prokuratury Krajowej. Chce, by ścigała Piątka za "stosowanie przemocy i groźby wobec funkcjonariusza publicznego w celu podjęcia lub zaniechania czynności służbowych", "publiczne znieważanie i poniżanie konstytucyjnego organu RP" i "bezprawny zamach na osobę funkcjonariusza publicznego z powodu wykonywanego przez niego zawodu lub zajmowanego stanowiska". Przestępstwa te zagrożone są karami do trzech lat więzienia.

IPI uważa, że podjęcie działań przez prokuraturę na podstawie doniesienia Antoniego Macierewicza grożą osłabieniem demokracji w Polsce."Stanowczo sprzeciwiamy się próbie przeprowadzenia śledztwa wobec dziennikarza, który zajął się tematem o niezaprzeczalnym znaczeniu publicznym. Wzywamy prokuratorów, żeby nie podejmowali takich działań" - napisał Steven M. Ellis, dyrektor wsparcia i komunikacji IPI. Organizacja przypomina, że Antoni Macierewicz jako osoba publiczna ma wiele możliwości, by odeprzeć wszelkie zarzuty, które według niego są fałszywe. "Próba, użycia siły państwa do ukarania osoby, która krytykuje ministra jest wysoce niewłaściwa i grozi dalszą erozji demokracji w Polsce" – twierdzi Steven M. Ellis.

(EMKA, 15.07.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: REKLAMA

Dodano: Styczeń 19, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

ORLEN wystartował z nową platformą marketingową

(fot. materiały prasowe)

PKN ORLEN uruchomił nową platformę marketingową, która umożliwi uspójnienie komunikacji wszystkich marek Koncernu.

Obok aspektów wizerunkowych, narzędzie ma efektywnie wspierać cele biznesowe w zakresie dotarcia do klienta, czy promocji produktów i usług dostępnych w sieci ORLEN. - Koncepcja nowego modelu komunikacji  wynika z obserwacji, że w dzisiejszych czasach konsumenci najbardziej cenią sobie czas i wygodę. PKN ORLEN wychodząc naprzeciw tym potrzebom, wdraża szereg pomysłów i innowacyjnych rozwiązań w zakresie funkcjonowania stacji paliw, aby zapewnić klientom możliwie kompleksową obsługę - mówi Rafał Pasieka, dyrektor wykonawczy ds. marketingu. - Już teraz na stacjach można nie tylko zatankować samochód, ale zjeść zdrowy, przygotowany na miejscu posiłek, czy wypożyczyć auto. To wymaga nowoczesnego podejścia do komunikacji i nasza platforma doskonale wpisuje się w bieżące trendy – dodaje Pasieka.

Platforma utrzymana jest w duchu komunikacji opartej na relacjach „human to human” (H2H). Zaprojektowana została w sposób angażujący klientów, oparty o aspekty emocjonalne. Jej strategicznym celem w dłuższej perspektywie jest transformacja marki ORLEN w markę pożądaną przez Klientów – lovebrand oraz promocja produktów i usług, oferowanych przez Koncern.

Pierwszym etapem wdrożenia platformy jest wizerunkowa kampania reklamowa pod hasłem „Kierunek ORLEN”, w której kluczowym narzędziem jest marketing narracyjny. Zbudowana została ona wokół historii różnych bohaterów w momencie zaistnienia konkretnej potrzeby - pozornie nie związanej ze stacją paliw. Waga takich, mniej lub bardziej wyszukanych zachcianek zostaje humorystycznie wyolbrzymiona adekwatnym i odpowiednio zaintonowanym komentarzem lektora. Okazuje się, że wszyscy bohaterowie kierują się na stację ORLEN, która jest w stanie odpowiedzieć nawet na najbardziej zaskakujące oczekiwania klientów.

Koncepcja artystyczna kampanii zakłada opieranie się na kontrastach uzyskanych dzięki właściwym technikom filmowania,  z nieco zdystansowaną humorystyczną narracją. Głosu do kampanii użyczył Piotr Machalica, w wypowiadanych przez niego słowach słychać pogodne, ciepłe nastawienie do ludzi i ich codziennych życiowych spraw.

Wykorzystana muzyka - utwór Cold Little Heart - którego autorem jest Michael Kiwanuka, ma wzbudzać pozytywne emocje, które mogą przełożyć się na postrzeganie poszczególnych marek.

W ramach nowego modelu komunikacji, zaplanowana została szerokozasięgowa, ogólnopolska kampania reklamowa 360 stopni, obejmująca kampanię telewizyjną (spoty 45 i 30 sek.), przekaz w radio, prasie, Internecie, na tablicach  outdoorowych oraz w kinie. Dodatkowo wykorzystane zostaną media własne, kanały social mediowe, a także eventy organizowane przez PKN ORLEN.

Press

Za przygotowanie kampanii odpowiedzialny był Obszar Marketingu PKN ORLEN, agencja Publicis oraz dom mediowy Mullen Lowe Media Hub. Spot wyreżyserowany przez Sebastiana Pańczyka wyprodukował dom produkcyjny Dobro.

(Artykuł sponsorowany)

Więcej na: dlakierowcow.orlen.pl/kierunekorlen

(19.01.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo