Dział: TELEWIZJA

Dodano: Lipiec 10, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

TVP ABC zdecydowanym liderem wśród telewizji dla dzieci

fot. TVP ABC

Wśród kanałów dla dzieci naziemny TVP ABC w pierwszym półroczu br. zwiększył przewagę nad konkurencją. Większość telewizji adresowanych do najmłodszych zanotowała spadki oglądalności.

Kanał TVP ABC (Telewizja Polska) w porównaniu z pierwszym półroczem 2016 roku zwiększył udział w rynku z 0,8 proc. do 1,14 proc. Drugi jest Nickelodeon (Viacom International Media Networks), który uzyskał 0,75 proc. (minimalny wzrost z 0,74 proc.). Na trzecim miejscu znalazł się Nick Jr (Viacom International Media Networks) z udziałem na poziomie 0,47 proc. (wzrost z 0,44 proc.)
Rok do roku wyniki poprawiły również MiniMini+ (ITI Neovision) – z 0,38 proc. do 0,43 proc. i Nickelodeon HD (Viacom International Media Networks) – z 0,18 proc. do 0,27 proc.
Pozostałe telewizje dziecięce zanotowały spadki: Disney Junior (The Walt Disney Company) – z 0,52 proc. do 0,41 proc., Cartoon Network (Turner Broadcasting System) – z 0,5 proc. do 0,4 proc., Disney Channel (The Walt Disney Company) – z 0,26 proc. do 0,18 proc., Disney XD (The Walt Disney Company) – z 0,25 proc. do 0,16 proc., Boomerang (Turner Broadcasting System) – z 0,21 proc. do 0,14 proc., Polsat JimJam (Polsat JimJam Limited) – z 0,2 proc. do 0,15 proc., CBeebies (BBC Worldwide) – z 0,18 proc. do 0,15 proc. i TeleToon+ (ITI Neovision) – z 0,08 proc. do 0,06 proc.
Dane: Nielsen Audience Measurement.

(KOZ, 10.07.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.