Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Lipiec 02, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Janusz Żebrowski, były prezes K2, zamienił biznes agencyjny na rowerowy

Janusz Żebrowski, większościowy udziałowiec agencji K2 (84 proc.) i jej były prezes, zainwestował w markę rowerową Antymateria.

Spółkę Moko Idea, właściciela marki Antymateria, stworzył Krzysztof Najder, senior advisor w Deloitte. Teraz jej głównym udziałowcem (80 proc.) i prezesem jest Janusz Żebrowski, pozostałe udziały posiada Sebastian Smyl. Firma sprzedaje rowery wykonane na zamówienie - specjalizuje się w lekkich, miejskich pojazdach.

- Chcę robić coś konkretnego, żeby odkupić swoje winy za zaśmiecanie świata reklamą - żartuje Żebrowski. Dodaje, że od świata słupków i wykresów nie ma ucieczki. - Większość swojego czasu spędzam w internecie i przy Excelu - mówi.

Antymateria, dziś dysponująca dwoma sklepami w Warszawie, planuje przeniesienie części biznesu do internetu - by kupujący mogli online spersonalizować zamawiane rowery. Planowane jest też stworzenie nowych punktów sprzedaży w innych miastach Polski.

Janusz Żebrowski złożył rezygnację z funkcji prezesa zarządu K2 pod koniec 2013 roku. Pozostając głównym udziałowcem, od tamtej pory nie jest zaangażowany w operacyjne zarządzanie agencją.

(AMS, 02.07.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Temat: reklama

Dział: REKLAMA

Dodano: Lipiec 02, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Agnieszka Grzelak zachęca do spróbowania napoju Mirinda

Agnieszka Grzelak w nowej kampanii Mirindy (fot. materiały prasowe)

PepsiCo rozpoczyna kampanię internetową dla marki Mirinda. Napój promuje Agnieszka Grzelak, prowadząca kanał Agnieszka Grzelak Vlog na YouTube, subskrybowany przez 737 tys. osób.

Kampania pod hasłem "Smakuj życie z Agą Grzelak" obejmuje dwanaście filmów, które są relacjami z podróży Agnieszki Grzelak. Youtuberka przybliża widzom m.in. krajobraz Kalifornii i Krety, jednocześnie eksponując Mirindę. Grzelak promowała już Mirindę w kampanii "Smaksplozja" (wspólnie z CyberMarianem). Za przygotowanie kampanii internetowej odpowiada agencja Deloitte Digital.

(IKO, 02.07.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo