Agora chce pozyskać finansowanie  |  Hochland wybiera nową agencję  |  Ruszył serwis współtworzony przez "Wyborczą"  |  PAP przed drugą turą  |  Oglądalność "Love Island" w TV 4  |  Radio Lublin zmieniło szefa  |  Telewizja WP i Nowa TV zyskały  |  Kobieta.wp.pl znów liderem  |  "Jestem z Polski" w TVN Style  |  TVP pokaże koncert na 20. rocznicę wejścia do UE  |  Wydanie specjalne tygodnika "Motor"  |  FoodCare rezygnuje  |  OneDayMore nowym klientem  |  Lavazza przedłuża umowę  |  EBU awansuje Liz Corbin na dyrektorkę  |  SAG-AFTRA zabezpiecza interesy wykonawców przed AI  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Agora chce pozyskać finansowanie  |  Hochland wybiera nową agencję  |  Ruszył serwis współtworzony przez "Wyborczą"  |  PAP przed drugą turą  |  Oglądalność "Love Island" w TV 4  |  Radio Lublin zmieniło szefa  |  Telewizja WP i Nowa TV zyskały  |  Kobieta.wp.pl znów liderem  |  "Jestem z Polski" w TVN Style  |  TVP pokaże koncert na 20. rocznicę wejścia do UE  |  Wydanie specjalne tygodnika "Motor"  |  FoodCare rezygnuje  |  OneDayMore nowym klientem  |  Lavazza przedłuża umowę  |  EBU awansuje Liz Corbin na dyrektorkę  |  SAG-AFTRA zabezpiecza interesy wykonawców przed AI  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Agora chce pozyskać finansowanie  |  Hochland wybiera nową agencję  |  Ruszył serwis współtworzony przez "Wyborczą"  |  PAP przed drugą turą  |  Oglądalność "Love Island" w TV 4  |  Radio Lublin zmieniło szefa  |  Telewizja WP i Nowa TV zyskały  |  Kobieta.wp.pl znów liderem  |  "Jestem z Polski" w TVN Style  |  TVP pokaże koncert na 20. rocznicę wejścia do UE  |  Wydanie specjalne tygodnika "Motor"  |  FoodCare rezygnuje  |  OneDayMore nowym klientem  |  Lavazza przedłuża umowę  |  EBU awansuje Liz Corbin na dyrektorkę  |  SAG-AFTRA zabezpiecza interesy wykonawców przed AI  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: prasa

Dział: PRASA

Dodano: Czerwiec 24, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Dolnośląskie Media Lokalne wygrały przetarg województwa dolnośląskiego

(fot. maxmann / pixabay.com / lic. CC0)

Stowarzyszenie Dolnośląskie Media Lokalne zdobyło zlecenie od Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego na publikację ogłoszeń prasowych o punktach informacyjnych funduszów europejskich. W przetargu pokonało m.in. Polska Press Grupę.

- To był mały przetarg, ale po raz pierwszy wygraliśmy z Polska Press Grupą. Traktujemy to jako dobry znak - mówi Daniel Długosz, prezes SDML i wydawca "Nowej Gazety Trzebnickiej". W przetargu dolnośląskiego Urzędu Marszałkowskiego SDML wraz z "Gazetą Wyborczą - Wrocław" (Agora SA) złożyło ofertę o wartości 28 tys. zł. - Nie mogliśmy startować sami, bo urzędnicy postawili wymóg ukazywania się ogłoszeń zarówno w tygodnikach, jak i dziennikach. Takie możliwości wcześniej oferowała tylko Polska Press Grupa – tłumaczy Długosz.

Oprócz wymienionych podmiotów o zlecenie starały się także: Biuro Reklamy Gazet Lokalnych, Pimedia Przemysław Kozok, Media Choice Matyński.

(JOK, 24.06.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.