Temat: czytelnictwo

Dział: PRASA

Dodano: Czerwiec 17, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Playboy" z najmniejszym spadkiem wśród miesięczników dla mężczyzn

Twarzą czerwcowego wydania "Playboya" jest Edyta Herbuś

Spośród miesięczników dla mężczyzn w pierwszym kwartale br. najmniejszy spadek sprzedaży w porównaniu z tym okresem ub.r. zanotował "Playboy" (Marquard Media Polska).

Według danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy średnia sprzedaż magazynu "Men's Health" w okresie od stycznia do marca br. wyniosła 41 560 egz. (spadek o 16,08 proc.). Sprzedaż "Playboya" wyniosła 27 496 egz. (spadek o 6,39 proc.), a "Logo" (Agora SA) - 21 752 egz. (spadek o 13,45 proc.). Czwarty był "CKM" (Marquard Media Polska) - 17 912 egz. (spadek o 14,3 proc.).

Press

Jakub Mejer

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.