Serwis o mediach i reklamie

O nas Pressletter

Dział: INTERNET

Dodano: Maj 16, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Wirtualna Polska miała mniejszy zysk w pierwszym kwartale br. Wpłynęły na to koszty telewizji

W pierwszym kwartale 2017 roku łączne przychody ze sprzedaży Wirtualnej Polski Holding wyniosły 103,5 mln zł i były wyższe o 17,1 proc. w porównaniu w tym okresem ub.r. Zysk netto zmniejszył się z 8,18 do 2,98 mln zł.

Przychody ze sprzedaży usług w segmencie online wzrosły w okresie pierwszych trzech miesięcy 2017 roku o ponad 16 proc., do 103 mln zł. W pierwszym kwartale 2017 roku segment ten wygenerował 29 mln zł skorygowanej EBITDA, co oznacza wzrost o prawie 12 proc.
W pierwszym kwartale roku 2017 na łączne wyniki Grupy w dużym stopniu wpływały koszty związane z rozwijaniem uruchomionej w grudniu 2016 Telewizji WP. Jej przychody wyniosły 879 tys. zł Projekt telewizji jest w początkowym etapie rozwoju, w związku z czym nakłady obecnie ponoszone na rozwój tego segmentu przewyższają uzyskiwane przychody. W ciągu pierwszych trzech miesięcy 2017 roku segment telewizyjny wygenerował ujemną EBITDĘ w wysokości 4 mln zł, w efekcie czego łączna skorygowana EBITDA Grupy wyniosła 25 mln zł.

(16.05.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: INTERNET

Dodano: Maj 16, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Ruszyła nowa wersja serwisu Newsweek.pl

Newsweek.pl zmienił szerokość serwisu z 1020 px na 1250 px

Serwis Newsweek.pl (Ringier Axel Springer Polska) jest prezentowany w nowej wersji. Zmiany objęły m.in. design strony i nawigację.

Serwis został zoptymalizowany pod kątem UX, czyli wygody poruszania się po nim. W serwisie ma się pojawiać więcej treści o kulturze, nauce, stylu życia, podróżach i psychologii. Projekt powstał przy współpracy ze studiem LaWonderlab.
„DNA Newsweeka się nie zmienia: polityka i sprawy zagraniczne to główne tematy serwisu. Nowe treści to materiały związane z nauką, zdrowiem, psychologią, podróżami, historią. Często takie artykuły są najdłużej czytane i są bardzo popularne na Facebooku. W Trendach pojawi się dużo nowych tematów poświęconych kulturze i trendom miejskim” - zapowiada Aleksandra Karasińska, redaktor naczelna Newsweek.pl, cytowana w komunikacie prasowym.
Zmieniono też szerokość serwisu z 1020 px na 1250 px, co ma pomóc w przejrzystym prezentowaniu treści, zwiększeniu czytelności reklam i wprowadzeniu nowych formatów reklamowych.
Serwis Newsweek.pl oferuje darmowe treści i płatne (paywall) - w nowym układzie strony, na końcu każdego artykułu pojawia się możliwość bezpośredniego przejścia do treści płatnych.

(MAK, 16.05.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo