Serwis o mediach i reklamie

O nas Pressletter

Temat: media narodowe

Dział: RADIO

Dodano: Kwiecień 18, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Trójka objęła patronatem radiowym Jarocin Festiwal

Program III Polskiego Radia został patronem medialnym tegorocznej edycji Jarocin Festiwal.

Poinformowano o tym na profilu imprezy na Facebooku w czwartek 13 kwietnia br., kiedy napisaliśmy, że Trójka straciła patronat radiowy nad Open’er Festival, organizowanym przez Alter Art. 

W 2016 roku patronat nad Jarocin Festiwal miało należące do Eurozetu Antyradio. Teraz jedna ze stacji tego nadawcy, prawdopodobnie właśnie Antyradio, będzie patronować Open’erowi. Organizatorami Jarocin Festiwal są Gmina Jarocin i Muzeum Regionalne w Jarocinie. Tegoroczna edycja odbędzie się 14-16 lipca br.

(KOZ, 18.04.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Temat: media narodowe

Dział: RADIO

Dodano: Kwiecień 18, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Polskie Radio szuka producenta trasy "Lata z radiem"

Lato z radiem (screen za polskieradio.pl)

Polskie Radio rozpisało przetarg na producenta tegorocznej trasy "Lata z radiem".

Wybrana firma będzie odpowiadać za przygotowanie i organizację logistyczną, techniczną i promocyjną trasy "Lata z radiem". Zaplanowano 20 koncertów, które odbywać się będą w soboty i niedziele od 24 czerwca do 27 sierpnia. Termin składania ofert mija 28 kwietnia.

W ub.r. producentem trasy była firma Atma, która zaproponowała cenę 1,98 mln zł.

(KOZ, 18.04.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo