Temat: prasa

Dział: PRASA

Dodano: Kwiecień 14, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Nowy naczelny wprowadza zmiany w miesięczniku "PC World"

Ludwik Krakowiak od 1 marca znów jest naczelnym "PC World" (fot. archiwum prywatne)

Ludwik Krakowiak, który 1 marca br. wrócił na stanowisko redaktora naczelnego miesięcznika "PC World" (IDG Poland), zmienił logo pisma i wprowadził nowe działy.

Pierwszy numer "PC World" pod kierownictwem nowego naczelnego (majowy) ukaże się 12 kwietnia. Znajdą się w nim nowe działy, m.in.: Cudze chwalicie, Kupić, nie kupić i Technologie. - W Cudze chwalicie co miesiąc będziemy prezentować młodą polską firmę – mówi Ludwik Krakowiak. - Kupić, nie kupić to przegląd nowości produktowych, a w Technologiach poruszymy tematy wymykające się tradycyjnej klasyfikacji: sprzęt, internet, oprogramowanie – dodaje. Wydawnictwo wraca też do dołączania do "PC World" płyt DVD z oprogramowaniem.

Majowy numer pisma ukaże się ze zmienionym logo. - Będzie to takie logo jak w amerykańskiej wersji "PC World", postanowiliśmy bowiem ujednolicić branding – informuje Ludwik Krakowiak.

Dystrybucja "PC World" wynosi ok. 20 tys. egz., licząc wersje drukowaną i elektroniczną (tytuł nie jest kontrolowany przez ZKDP).

Krakowiak stanowisko naczelnego "PC World" objął już po raz drugi. Wcześniej kierował tym pismem w latach 2013-2015 (formalnie z wydawnictwem rozstał się z końcem stycznia ub.r.). W obu przypadkach poprzednikiem Krakowiaka był Dominik Błaszczykiewicz, który nie rozstaje się z IDG – nadal jest w wydawnictwie dyrektorem ds. audience targetingu.

Po rozstaniu z "PC World" w ub.r. Ludwik Krakowiak pracował w agencji PR Profeina.

(RUT, 14.04.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.