Dział: PERSONALIA

Dodano: Kwiecień 11, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Były naczelny "Auto Motor i Sport" dziennikarzem Interia.pl

Juliusz Szalek z Wirtualną Polska rozstał się na poczatku ub.r. (fot. materiały prasowe)

Juliusz Szalek został dziennikarzem działu Motoryzacja w Interii. Wcześniej był redaktorem prowadzącym serwis Moto w portalu Wirtualna Polska.

Szalek z Wirtualną Polską rozstał się na początku br. Redaktorem prowadzącym w dziale motoryzacyjnym WP był od marca ub.r. W latach 2015-2016 był redaktorem naczelnym "Auto Motor i Sport" (Motor Presse Polska), a w latach 2014-2015 jako menedżer wydawnictw motoryzacyjnych Ringier Axel Springer Polska w kanale online odpowiadał za serwisy Autoswiat.pl i Topgear.com.pl.

(JM, 11.04.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Temat: reklama

Dział: PERSONALIA

Dodano: Kwiecień 12, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Tomasz Kammel ambasadorem marki Swiss Krono

Tomasz Kamel w reklamie Swiss Kronopol (screen spotu)

Rozpoczęła się kampania marki Swiss Krono Polska (producent materiałów drewnopochodnych). Ambasadorem marki został prezenter telewizyjny Tomasz Kammel.

W spocie Kammel oprowadza widzów po swoim mieszkaniu, eksponując podłogę. Za strategię marketingową i komunikacyjną, a także za jej realizację i kreację kampanii odpowiada agencja Simply By Us. Film "Pięknie ułożone" jest pierwszym z cyklu planowanego na 2017 rok. Kampania prowadzona jest w stacjach telewizyjnych, radiowych, w prasie, na billboardach, w internecie, a także poprzez działania trade'owe i PR. Za produkcję odpowiada Prime Time. Media zaplanował dom mediowy MediaOn.

(IKO, 12.04.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo