Temat: telewizja

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Kwiecień 10, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Multimedia Polska obserwuje rezygnacje po publikacji projektu zmian w abonamencie

Operator kablowy Multimedia Polska obserwuje rezygnacje z usługi telewizyjnej po publikacji projektu zmian w poborze opłaty abonamentowej i spodziewa się, że w miarę postępu prac legislacyjnych będzie ich więcej – napisała spółka w opinii do projektu zmian w opłacie abonamentu.

Rząd w nowelizacji ustawy o opłatach abonamentowych proponuje poprawienie poboru opłat przez włączenie dostawców usług telewizji płatnej do procesów rejestracji odbiorników oraz identyfikacji podmiotów zobowiązanych do wnoszenia opłat abonamentowych.

"Planowana nowelizacja ustawy o opłatach abonamentowych rodzi ryzyko wypowiedzeń umów na usługę telewizji kablowej przez dotychczasowych abonentów, na masową skalę. Spodziewany jest niestety również spadek liczby nowo zawieranych umów na płatną telewizję” – czytamy w opinii Multimedia Polska. ”Liczba wypowiedzeń oraz spadek zainteresowania usługą płatnej telewizji mogą okazać się znaczące, albowiem krótko po publikacji pierwszych komunikatów prasowych nt. projektu, Multimedia Polska odnotowała pierwsze rezygnacje z usługi telewizji kablowej” – napisano.

"Należy spodziewać się, że w miarę postępu prac legislacyjnych i zbliżania się terminu wejścia w życie nowelizacji, liczba tych rezygnacji będzie sukcesywnie wzrastać, co będzie oczywistą szkodą dla operatorów dostarczających płatną telewizję” – prognozuje operator. ”Spodziewane rezygnacje i spadek zainteresowania płatną telewizją spowodują bezpośrednio spadek przychodów u tych operatorów, a tym samym spadek wpływów do budżetu Państwa z tytułu podatku VAT oraz CIT" - dodano.

(PAP, KOZ, 10.04.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Temat: telewizja

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Kwiecień 11, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Kanały Viacomu w ofercie serwisu Wirtualnej Polski Videostar.pl

W serwisie Videostar.pl pojawiło się 11 kanałów Viacomu

Oferta serwisu streamingowego Videostar.pl, należącego do Grupy Wirtualna Polska, została poszerzona o 11 kanałów z portfolio Viacom Internetional Media Networks.

W pakietach Videostar pojawiły się stacje dziecięce (Nickelodeon, Nickelodeon HD i Nick Jr), muzyczno-rozrywkowe (MTV Polska HD, MTV Live HD, Viva, Vh1, Vh1 Classic), serialowe (Comedy Central HD, Comedy Central Family) i filmowy Paramount Channel HD.
”Współpraca z firmą Viacom to dotychczas jeden z najważniejszych kontraktów w kilkuletniej już historii Videostar” – stwierdził szef Videostar.pl Michał Suchoń, cytowany w komunikacie prasowym.
Obecnie serwis oferuje streaming 83 kanałów telewizyjnych.

(KOZ, 11.04.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo