Temat: social media

Dział: INTERNET

Dodano: Marzec 26, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

WP wyciągnęła konsekwencje wobec osoby odpowiedzialnej za sondę na Facebooku

Sonda, za którą przeprosiła WP (screen Michała Rosiaka na Facebooku)

Wirtualna Polska na profilu swojej telewizji na Facebooku zamieściła w środę sondę pt. "Czy kobiety są mniej inteligentne od mężczyzn?". Po tym jak skrytykowali ją internauci, portal przeprosił. Wobec pracownika, który ją zamieścił, wyciągnięto konsekwencje.

Sonda odnosiła się do środowego (22 marca br.) występu w porannym programie ”DzieńdobryWP” polityka Janusza Korwin-Mikkego. Wcześniej podczas wystąpienia w Parlamencie Europejskim mówił on, że kobiety powinny mniej zarabiać, ponieważ „są słabsze, mniejsze i mniej inteligentne”.

Pytanie zadane w sondzie skrytykowali internauci, a portal zdecydował się ukryć ankietę po zakończeniu transmisji ”ze względu na liczny negatywny odzew od naszych widzów”. Do sprawy WP odniosła się w czwartek. ”Chcieliśmy, żeby widzowie mogli się odnieść do informacji i wypowiedzi, które są im znane z mediów. Niestety niefortunnie zadane pytanie przyniosło odwrotny skutek. Staramy się być blisko widzów naszej stacji i fanów na profilu Telewizji WP na FB, a naszym celem nie są działania kontrowersyjne lub nieetyczne, dlatego przepraszamy za zaistniałą sytuację” – napisano na profilu telewizji na FB.

Jak się dowiedzieliśmy, Wirtualna Polska wyciągnęła konsekwencje wobec osoby odpowiedzialnej za zamieszczenie sondy. Portal nie informuje jednak o szczegółach.

(KOZ, 26.03.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Temat: social media

Dział: INTERNET

Dodano: Marzec 27, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Twitter rozważa wprowadzenie płatnej wersji premium

(fot. pixabay.com)

Twitter bada możliwość wprowadzenia płatnej wersji serwisu z dodatkowymi funkcjami.

Amerykańskie media branżowe podają, że serwis społecznościowy przeprowadza ankiety wśród użytkowników, pytając ich o gotowość do płacenia za dostęp do rozbudowanych funkcjonalności. Wersja premium ma oferować m.in. narzędzia związane z powiadomieniami i funkcje analityczne.

Twitter od pewnego czasu nie radzi sobie ze zdobywaniem nowych klientów i spadającymi przychodami.

(LL, 27.03.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo