Temat: pożegnanie

Dział: PRASA

Dodano: Marzec 25, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Zmarł Paweł Zarzeczny, dziennikarz sportowy. Miał 56 lat

Paweł Zarzeczny (fot. za Youtube / As Wywiadu)

W sobotę 25 marca br., w godzinnach porannych, zmarł Paweł Zarzeczny, dziennikarz sportowy. Miał 56 lat.

Zarzeczny w przeszłości pracował m.in. jako zastępca redaktora naczelnego "Przeglądu Sportowego", kierował dodatkiem "Sport" w "Dzienniku", pisał dla takich tytułów jak "Piłka Nożna", "Super Express", "Fakt", "Gazeta Wyborcza", "Polska The Times". W Telewizji Republika prowadził program "Bul głowy", w Orange Sport "Hyde Park", a w TVP Info "Nie-poważnie".

W internecie publikował felietony na Weszlo.com i Radiozet.pl, prowadził także wideobloga "One Man Show".

Dziennikarz od wielu lat zmagał się z różnymi chorobami, cierpiał m.in. na cukrzycę. Zmarł 25 marca br. na zawał serca.

(TAD, KOZ, 25.03.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Temat: prasa

Dział: PRASA

Dodano: Marzec 25, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Burda wprowadza do regularnej sprzedaży "Wspomnień Czar"

"Wspomnień Czar" od marca to regularny miesięcznik

Wydawnictwo Burda postanowiło wprowadzić do regularnej sprzedaży jako miesięcznik magazyn "Wspomnień Czar". W ub.r. wydawnictwo testowało rynek, wydając go jako numer specjalny "Dobrych Rad".

Numer kwietniowy "Wspomnień Czar" ukazał się w sprzedaży w połowie marca br. Pismo skierowane jest do dojrzałych kobiet z dużych i średnich miast, interesujących się życiem gwiazd sprzed lat. W pierwszym numerze na okładce jest Maryla Rodowicz, są teksty o Eugeniuszu Bodo, Janie Pawle II i rodzinie Kennedych. 

Redaktor naczelną jest Agnieszka Wierzbicka, naczelna "Dobrych Rad". Pierwszy numer ukazał się w nakładzie 120 tys. egz. i cenie 1,99 zł. Pismo liczy 48 stron.

Press

Magazyn wsparty został kampanią reklamową obejmującą telewizje (TVP, Polsat, TVN i kanały tematyczne) i autopromocją. Za zaplanowanie kampanii reklamowej odpowiada dział marketingu wydawnictwa Burda.

(JM, 25.03.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo