Wirtualna Polska wprowadziła opłaty  |  Polska Press rezygnuje  |  Kolejna zmiana w biurze programowym TVP  |  Ministerstwo Cyfryzacji szuka agencji  |  Siódma edycja "The Voice Senior" w TVP 2  |  Data premiery i pasmo programu dokumentalnego "Tajemnice kultowych seriali"  |  Zestawienie kanałów sportowych  |  Oprawa "Interwencji" w Polsacie  |  Program dla seniorów w TVP Info zmieni formułę  |  Talk show "Mówię Wam" TVN Siedem  |  Widownia serialu "Zajazd. Będzie się działo" w Stopklatce  |  Kanał Dolce Vita TV  |  Grupa Polsat-Interia przed RAS Polska  |  "Forbes" i "My Company Polska" poprawiły sprzedaż  |  Polski Związek Łowiecki  |  Althermedia przeprowadzi kampanię  |  Marka Hortex na TikToku  |  Ferrero Rocher przedłuża współpracę  |  Świąteczna kampania Grześków  |  Channel 4 ma kandydatów na nowego prezesa  |  W 2025 roku największym wrogiem dziennikarzy była armia Izraela  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wirtualna Polska wprowadziła opłaty  |  Polska Press rezygnuje  |  Kolejna zmiana w biurze programowym TVP  |  Ministerstwo Cyfryzacji szuka agencji  |  Siódma edycja "The Voice Senior" w TVP 2  |  Data premiery i pasmo programu dokumentalnego "Tajemnice kultowych seriali"  |  Zestawienie kanałów sportowych  |  Oprawa "Interwencji" w Polsacie  |  Program dla seniorów w TVP Info zmieni formułę  |  Talk show "Mówię Wam" TVN Siedem  |  Widownia serialu "Zajazd. Będzie się działo" w Stopklatce  |  Kanał Dolce Vita TV  |  Grupa Polsat-Interia przed RAS Polska  |  "Forbes" i "My Company Polska" poprawiły sprzedaż  |  Polski Związek Łowiecki  |  Althermedia przeprowadzi kampanię  |  Marka Hortex na TikToku  |  Ferrero Rocher przedłuża współpracę  |  Świąteczna kampania Grześków  |  Channel 4 ma kandydatów na nowego prezesa  |  W 2025 roku największym wrogiem dziennikarzy była armia Izraela  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Wirtualna Polska wprowadziła opłaty  |  Polska Press rezygnuje  |  Kolejna zmiana w biurze programowym TVP  |  Ministerstwo Cyfryzacji szuka agencji  |  Siódma edycja "The Voice Senior" w TVP 2  |  Data premiery i pasmo programu dokumentalnego "Tajemnice kultowych seriali"  |  Zestawienie kanałów sportowych  |  Oprawa "Interwencji" w Polsacie  |  Program dla seniorów w TVP Info zmieni formułę  |  Talk show "Mówię Wam" TVN Siedem  |  Widownia serialu "Zajazd. Będzie się działo" w Stopklatce  |  Kanał Dolce Vita TV  |  Grupa Polsat-Interia przed RAS Polska  |  "Forbes" i "My Company Polska" poprawiły sprzedaż  |  Polski Związek Łowiecki  |  Althermedia przeprowadzi kampanię  |  Marka Hortex na TikToku  |  Ferrero Rocher przedłuża współpracę  |  Świąteczna kampania Grześków  |  Channel 4 ma kandydatów na nowego prezesa  |  W 2025 roku największym wrogiem dziennikarzy była armia Izraela  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: prasa

Dział: PRASA

Dodano: Marzec 23, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Krytyka Polityczna" ukaże się mimo cofnięcia ministerialnej dotacji

Numer "Krytyki Politycznej" zatytułowany "Znudzeni, zmęczeni, wściekli" ma się ukazać pod koniec kwietnia br.

W kwietniu br. ukaże się numer kwartalnika "Krytyka Polityczna" (Stowarzyszenie im. Stanisława Brzozowskiego), w którym zmiany wprowadził nowy redaktor naczelny - Julian Kutyła zastąpił Sławomira Sierakowskiego. Zmienił się też sposób finansowania pisma (na crowdfunding).

- Przekazanie mi obowiązków redaktora naczelnego pisma planowaliśmy już od jakiegoś czasu. Sławomir Sierakowski pozostaje szefem całej organizacji - mówi Julian Kutyła, który ostatnio odpowiadał za większość obowiązków związanych z wydawaniem kwartalnika. Z "KP" związany jest od 2005 roku jako redaktor i tłumacz, od 2010 roku jest jego wicenaczelnym. Redaguje też serwis Krytykapolityczna.pl i książki wydawnictwa.

"KP" ma nowy layout przygotowany przez Katarzynę Błahutę. Zmieni się format, kroje czcionek i oprawa.

45. numer "KP" jest pierwszym, który ukaże się za pieniądze pochodzące ze zbiórki w internecie. - Crowfunding prowadziliśmy na naszej stronie internetowej i w naszych kanałach społecznościowych. Zbieraliśmy na jeden numer i mamy tyle, ile potrzebowaliśmy, czyli około 30 tys. zł - mówi Kutyła. "KP" ukaże się w nakładzie 3 tys. egz. (wcześniej drukowano je w 4 tys. egz.).

Pismo nie dostaje już dofinansowania z Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego.

(JM, 23.03.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.