Serwis o mediach i reklamie

O nas Pressletter

Temat: telewizja

Dział: RADIO

Dodano: Marzec 20, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Piszczek typowany na szefa Polskiego Radia 24, Gottesman ma przejść do Jedynki

Dziennikarze Polskiego Radia spekulują, że wicedyrektor Polskiego Radia 24 Krzysztof Gottesman ma przejść do radiowej Jedynki, a nowym dyrektorem PR24 może zostać Paweł Piszczek z TVP Warszawa.

Według ustaleń "Presserwisu" pod koniec zeszłego tygodnia prezes Polskiego Radia Jacek Sobala spotkał się z aktualnym kierownictwem Polskiego Radia 24: dyrektorem Tomaszem Kucem i jego zastępcą Krzysztofem Gottesmanem. Ten ostatni – jak wynika z naszych rozmów z dziennikarzami Polskiego Radia – miałby przejść do kierownictwa radiowej Jedynki. – Nic o tym nie wiem – ucina Gottesman.
Gottesman od września 2007 roku do listopada 2008 roku był zastępcą dyrektora Jedynki odpowiedzialnym za programy publicystyczne i informacyjne (Programem I kierował wtedy Jacek Sobala). Gottesman w latach 1990-2007 pracował w „Rzeczpospolitej”, m.in. jako kierownik działu politycznego i komentator.
Z kolei na nowego dyrektora Polskiego Radia 24 typowany jest Paweł Piszczek, obecnie kierownik redakcji warszawsko-mazowieckiej w TVP Warszawa – dyrektorem tego ośrodka do niedawna był Jacek Sobala. Kiedy Sobala zajmował stanowisko dyrektora Radia Bis, Piszczek był szefem newsroomu. Później pracowali razem w Jedynce, w której Paweł Piszczek kierował "Sygnałami dnia". W przeszłości Piszczek był m.in. dyrektorem i redaktorem naczelnym Radia Eska Warszawa i wydawcą w Radiu Tok FM. Pełnił także funkcję dyrektora biura prasowego Forum Ekonomicznego w Krynicy.
Z Pawłem Piszczkiem i Jackiem Sobalą nie udało nam się w weekend skontaktować.

(KOZ, 20.03.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Temat: radio

Dział: RADIO

Dodano: Marzec 21, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Zdrożał dostęp premium do podcastów Radia Tok FM

Grupa Radiowa Agory podniosła ceny za dostęp premium w modelu subskrypcyjnym do podcastów Radia Tok FM na stronie rozgłośni i w jej aplikacji mobilnej.

Jak informuje dyrektor ds. komunikacji korporacyjnej w Agorze Nina Graboś, podwyżka ma choć częściowo pokryć koszty bieżącego utrzymania, obsługi i rozwoju systemu technicznego, który umożliwia dystrybucję podcastów na stronie internetowej i w aplikacji mobilnej.

Za dostęp premium do podcastów na stronie radia trzeba teraz zapłacić 9 zł za miesiąc (wcześniej 6 zł), na stronie i w urządzeniach mobilnych 13 zł (wcześniej 9 zł). Pakiet maksimum (uprawniający do słuchania na trzech urządzeniach przez 12 miesięcy) kosztuje 123 zł (82 zł).

Do audycji, których na stronie stacji można słuchać wyłącznie w modelu subskrypcyjnym, dołączono m.in. magazyn ”EKG” i wieczorny ”Salon Radia Tok FM”.
Większość audycji Radia Tok FM w serwisie internetowym stacji udostępniana jest za darmo (z reklamami przed materiałem).

W aplikacji mobilnej dostęp do podcastów wszystkich programów możliwy jest wyłącznie w modelu subskrypcyjnym.

(KOZ, MAK, 21.03.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo