Serwis o mediach i reklamie

O nas Pressletter

Temat: prasa

Dział: PRASA

Dodano: Marzec 18, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Była naczelna miesięcznika "Coaching" kieruje działem Zdrowe życie w "Przekroju"

Drugi numer "Przekroju" ukaże się 20 marca (fot. materiały prasowe)

20 marca w punktach sprzedaży pojawi się drugi numer kwartalnika "Przekrój" (Przekrój). Wprowadzony został w nim dział Zdrowe życie, którego szefową została Katarzyna Sroczyńska.

Sroczyńska do lutego br. była redaktor naczelną miesięcznika "Coaching" (Wydawnictwo Burda). Ponadto Katarzyna Tyszkiewicz-Borawska, do tej pory dziennikarka działu Kultura i społeczeństwo, objęła stanowisko sekretarz redakcji serwisu Przekroj.pl. 

Nowy numer ukaże się w nakładzie 130 tys. egz. (pierwszy miał łączny nakład 140 tys. egz.). Wydawca jeszcze czeka na dane dotyczące sprzedaży pierwszego numeru.
Tytuł "Przekrój" został reaktywowany w grudniu ub.r. Od 1945 do 2013 roku był wydawany jako tygodnik społeczno-kulturalny.

 

(JM, 18.03.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Temat: prasa

Dział: PRASA

Dodano: Marzec 19, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Miesięcznik "Focus" w nowej formule

"Focus" od kwietniowego numeru ma nowe logo i makietę

Miesięcznik popularnonaukowy "Focus" (Wydawnictwo Burda) zmienia makietę i logo. Zmiany zostały wprowadzone w numerze kwietniowym, który trafił do sprzedaży 17 marca br.

Autorem makiety jest Łukasz Kamieniak, dyrektor artystyczny "Focusa". Od najnowszego numeru artykuły mają się teraz skupiać na praktycznych zastosowaniach nauki. Wśród nowych działów pojawiły się m.in. Naukowcy ludziom, Tego nie chcesz wiedzieć, Innowacje technologiczne, Raport, Skąd o tym wiemy.

Bez zmian pozostaje cena - 8,99 zł. Nakład to 90 tys. egz.

Press

(JM, 19.03.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo