Serwis o mediach i reklamie

O nas Pressletter

Temat: media narodowe

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Marzec 17, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Telewizja Polska zerwała umowę z Robertem Makłowiczem

Robert Makłowicz (fot. Piotr Bieniecki / www.fototeo.pl licencja: CC BY-SA 4.0)

- Dostarczono mi przed chwilą kurierem urzędowe pismo, w którym TVP odstępuje od umowy na realizację cyklu "Makłowicz w podróży" z chwilą odebrania epistoły - poinformował na Facebooku Robert Makłowicz.

Pismo z zawiadomieniem o zerwaniu umowy dostarczył Makłowiczowi kurier. To oznacza, że po dwudziestu latach programy popularnego publicysty kulinarnego znikną z anteny telewizji publicznej.

(17.03.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Temat: telewizja

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Marzec 18, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"M jak miłość" i "Wiadomości" najdroższe w kwietniowym cenniku TVP

Biuro reklamy Telewizji Polskiej rozpoczyna w czwartek 16 marca sprzedaż czasu reklamowego na kwiecień br.

Najwyżej wycenianą pozycją w cenniku TVP jest serial TVP 2 ”M jak miłość”. Za najdroższy, 30-sekundowy spot przy tej produkcji trzeba zapłacić 63,5 tys. zł – o 16,7 proc. więcej, niż w kwietniu ub.r.

W TVP 1 najwięcej trzeba zapłacić za reklamy po niedzielnych ”Wiadomościach”. Ceny sięgają 46,5 tys. zł – tyle trzeba zapłacić za spot w Niedzielę Wielkanocną 16 kwietnia (o 2,2 proc. więcej od najdroższej reklamy przy ”Wiadomościach” rok wcześniej).

(KOZ, 18.03.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo