Temat: telewizja

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Marzec 17, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Dyrektor biura marketingu TVP zaprzecza, że odeszła przez spot z Makłowiczem

Robert Makłowicz (screen ze spotu TVP / Youtube.com)

Radio Zet poinformowało, że powodem odejścia z Telewizji Polskiej dyrektor biura marketingu Jolanty Fudali mógł być spot wizerunkowy z wypowiedzią Roberta Makłowicza. - To bzdura - odpowiada Fudala.

Robert Makłowicz w niedzielę 12 marca we wpisie na Facebooku zarzucił TVP manipulację, polegająca na tym, że w spocie wizerunkowym TVP wykorzystano jego wypowiedź o programie "Bake Off: Ale ciacho!".
Radio Zet podało w czwartek - informując o zwolnieniu Jolanty Fudali - że mogło chodzić o spot z wypowiedzią Roberta Makłowicza. - Informacja jest absolutnie nieprawdziwa - zaprzecza Jolanta Fudala, pytana przez ”Presserwis”. - Za spot odpowiada pani Ewa Świecińska, pełnomocnik zarządu TVP ds. oprawy (autorka filmu dokumentalnego ”Pucz” - przyp. red.). Nie miałam z nim nic wspólnego - informuje Fudala.
Jak informowaliśmy, Fudala rozstała się z TVP za porozumieniem stron 9 marca. - Moja wizja marketingu jest zupełnie inna niż Telewizji Polskiej. TVP jest w przeddzień restrukturyzacji, biuro marketingu stanie się działem promocji w pionie programowym - tłumaczy.
Biuro prasowe TVP nie odniosło się do informacji podanej przez Radio Zet.

(KOZ, 17.03.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Temat: telewizja

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Marzec 17, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Ofcom przyjrzy się planom przejęcia Sky przez Murdocha

Brytyjski regulator rynku medialnego Ofcom przeprowadzi postępowanie sprawdzające planowaną transakcję przejęcia przez koncern medialny 21st Century Fox kontroli nad grupą telewizyjną Sky.

Na wniosek Karen Bradley, brytyjskiej sekretarz ds. kultury, Ofcom ma zbadać, czy dzięki transakcji firmy magnata medialnego Ruperta Murdocha, do którego należą koncerny 21st Century Fox i News Corp. (jego częścią jest brytyjska grupa wydawnicza News UK), nie zdominują rynku informacyjnego w Wielkiej Brytanii. Regulator ma 40 dni roboczych na wydanie orzeczenia w tej sprawie. Bradley przyznała, że wpłynęło do niej ponad 700 wniosków o interwencję dotyczących transakcji.
Wartość ogłoszonej w grudniu ub.r. transakcji szacowana jest na 11,7 mld funtów. Amerykanie chcą przejąć 61 proc. udziałów Sky, płacąc 10,75 funtów za akcję. Dzięki temu 21st Century Fox, który już wcześniej miał 39 proc. udziałów w europejskiej grupie telewizyjnej, przejmie nad nią pełną kontrolę.
Telewizja Sky została założona przez Ruperta Murdocha (założyciela i głównego udziałowca koncernu 21st Century Fox) w 1989 roku. Rok później Sky połączyła się z konkurencyjnym nadawcą BSB, tworząc grupę BSkyB. Od tamtej pory magnat medialny nigdy nie posiadał większościowego pakietu udziałów w tej firmie. Był bliski tego w 2010 roku, ale wówczas transakcja została odwołana po wybuchu tzw. afery podsłuchowej w należącym do Murdocha tygodniku “The News of the World”.

(LL, 17.03.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo