Serwis o mediach i reklamie

O nas Pressletter

Temat: internet

Dział: PERSONALIA

Dodano: Marzec 16, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Gazeta.pl współpracuje z Wojciechem Mikołuszko, Pauliną Wilk, Jakubem Dymkiem i Leszkiem Jażdżewskim

Paulina Wilk (fot. Marcin Łobaczewski), Jakub Dymek (fot. Maciej Komorowski), Leszek Jażdżewski (fot. archiwum), Wojciech Mikołuszko (fot. Albert Zawada / Agencja Gazeta)

Teksty Wojciecha Mikołuszko, Pauliny Wilk, Jakuba Dymka i Leszka Jażdżewskiego będą regularnie publikowane w serwisach portalu Gazeta.pl - m.in. Wiadomosci.gazeta.pl i Weekend.gazeta.pl.

- Portal Gazeta.pl wzmacnia swój opiniotwórczy charakter. Pozyskujemy ciekawych stałych autorów oraz rozwijamy sieć zewnętrznych współpracowników. Do współpracy zapraszamy najlepszych dziennikarzy na rynku, znanych specjalistów z interesujących nas dziedzin - mówi Paweł Stremski, dyrektor portalu Gazeta.pl.

Wojciech Mikołuszko został autorem naukowym Gazeta.pl. Publikuje w "Gazecie Wyborczej", jest również autorem licznych książek popularyzujących świat nauki, m.in. wydawnictwa "Wielkie pytania małych ludzi".

Paulina Wilk, reportażystka i pisarka, została stałą felietonistką weekendowego magazynu Gazeta.pl. Przez wiele lat była dziennikarką "Rzeczpospolitej". Obecnie współpracuje m.in. z "Polityką", "National Geographic Traveler", "Przekrojem" i magazynem "Kontynenty".

Jakub Dymek - to autor związany z "Krytyką Polityczną", współpracuje także z nowojorskim magazynem "Dissent" i serwisem Dwutygodnik.com. Był nominowany do nagrody Grand Press za tekst o tajnych więzieniach CIA w Polsce.

Leszek Jażdżewski jest redaktorem naczelnym pisma "LIBERTÉ!", a także współtwórcą takich inicjatyw jak Igrzyska Wolności. Jego teksty pojawiają się m.in. na łamach "Gazety Wyborczej" i "Polityki".Będzie pisał felietony do weekendowego wydania Gazeta.pl.

(TAD, 16.03.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

PODOBNE ARTYKUŁY

Temat: reklama

Dział: PERSONALIA

Dodano: Marzec 16, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Przemysław Puchalski dyrektorem kreatywnym agencji WebTalk

Przemysław Puchalski od trzech lat pracuje w agencji WebTalk (fot.materiały prasowe)

Przemysław Puchalski został dyrektorem kreatywnym agencji interaktywnej WebTalk.

Do obowiązków Przemysława Puchalskiego na nowo utworzonym w agencji WebTalk stanowisku należy m.in. zarządzanie działem kreacji – studiem graficznym i działem copywritingu, a także tworzenie koncepcji kreatywnych i współtworzenie strategii dla  klientów. Realizuje on projekty dla kluczowych klientów agencji, takich jak: Kia Motors Polska, Orlen, Exim Tours, Piaggio, Vespa, CityFit, Ruukki oraz Kazar.

Puchalski z branżą reklamową i PR związany jest od 2008 roku, z WebTalk - od trzech lat.

(AMS, 16.03.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo