Temat: radio

Dział: PERSONALIA

Dodano: Luty 14, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Agnieszka Tarasiuk marketing managerem w Eurozecie

Do zespołu marketingu Grupy Eurozet dołączyła Agnieszka Tarasiuk, która objęła stanowisko marketing managera.

Tarasiuk odpowiada za komunikację marketingową oraz wdrażanie i zarządzanie strategią marketingową marek Grupy Eurozet.

Przez ponad 18 lat pracowała w British American Tobacco, gdzie zajmowała się m.in. zarządzaniem markami z portfolio firmy, planowaniem i koordynacją kampanii, a także wsparciem sprzedaży oraz analizami rynkowymi i finansowymi.

Jak informowaliśmy, z Eurozetu odeszła menedżer ds. promocji stacji radiowych Eurozetu Maria Kulawik.

(KOZ, 14.02.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Temat: radio

Dział: PERSONALIA

Dodano: Luty 15, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Schulz Brand Friendly rozbudowuje zespół

Nowi pracownicy Schulz Brand Friendly. Od lewej: Agata Burnatowska, Władysław Foltyński i Natalia Bobrowska (fot. materiały prasowe)

Do agencji Schulz Brand Friendly dołączyli nowi stratedzy Władysław Foltyński i Agata Burnatowska oraz digital specialist Natalia Bobrowska.

Władysław Foltyński objął stanowisko senior strategy plannera. W Schulz Brand Friendly oprócz budowania strategii marek i komunikacji zajmuje się też obszarami związanymi z konsultingiem i strategiami biznesowymi. Foltyński z branżą reklamową związany jest od siedmiu lat, ostatnio pracował w Grupie Amako. Realizował strategie i projekty komunikacyjne dla takich klientów, jak m.in. Castrol, Lenovo, Hyundai, Haribo, Pirelli.

Do działu strategii, którego szefem jest Robert Michalik, dołączyła też Agata Burnatowska, strategy planner, która pracowała ostatnio w Grupie Eskadra dla takich marek, jak Santander Consumer Bank, Mazda, Mitsubishi, Oknoplast, TBM i L’Oréal.

Natalia Bobrowska do Schulz przeszła z agencji Novem. Zajmuje się planowaniem mediów, koordynacją współpracy z partnerami i analizą kampanii w zakresie mediów internetowych. Realizowała projekty dla Play, Red Bull Mobile, Bayer Crop Science i Pracuj.pl.


(AMS, 15.02.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo