Niewykorzystana okazja wywiadu z Zełenskim  |  Tygodniki opinii w święta i Nowy Rok  |  Prezes Wydawnictwa Gospodarczego z Katowic odwołany  |  Telewizja Polsat powierza obsługę reklamową  |  TVP rozpoczęła cyfryzację materiałów archiwalnych  |  Oferta Polsat Media  |  Dyrektorka przychodów subskrypcyjnych w spółkach Wyborcza i Gazeta.pl  |  Zestawienie serwisów o zdrowiu i medycynie  |  Kanał Remonty TV  |  Termin startu Radia Kwidzyn  |  Podcast o koszykarzach Legii Warszawa  |  UTK uruchamia przetarg  |  Bausch Health Poland wybierze  |  Novo Nordisk  |  Maczfit potrzebuje agencji  |  Odejście z Lifetube'a  |  TikTok rozszerza partnerstwo  |  Tarczyński przejmuje od PKO BP rolę sponsora tytularnego  |  Redakcje dwóch największych gazet Bangladeszu podpalone przez demonstrantów  |  Zmarł korespondent wojenny AP i CNN, laureat Nagrody Pulitzera  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Niewykorzystana okazja wywiadu z Zełenskim  |  Tygodniki opinii w święta i Nowy Rok  |  Prezes Wydawnictwa Gospodarczego z Katowic odwołany  |  Telewizja Polsat powierza obsługę reklamową  |  TVP rozpoczęła cyfryzację materiałów archiwalnych  |  Oferta Polsat Media  |  Dyrektorka przychodów subskrypcyjnych w spółkach Wyborcza i Gazeta.pl  |  Zestawienie serwisów o zdrowiu i medycynie  |  Kanał Remonty TV  |  Termin startu Radia Kwidzyn  |  Podcast o koszykarzach Legii Warszawa  |  UTK uruchamia przetarg  |  Bausch Health Poland wybierze  |  Novo Nordisk  |  Maczfit potrzebuje agencji  |  Odejście z Lifetube'a  |  TikTok rozszerza partnerstwo  |  Tarczyński przejmuje od PKO BP rolę sponsora tytularnego  |  Redakcje dwóch największych gazet Bangladeszu podpalone przez demonstrantów  |  Zmarł korespondent wojenny AP i CNN, laureat Nagrody Pulitzera  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Niewykorzystana okazja wywiadu z Zełenskim  |  Tygodniki opinii w święta i Nowy Rok  |  Prezes Wydawnictwa Gospodarczego z Katowic odwołany  |  Telewizja Polsat powierza obsługę reklamową  |  TVP rozpoczęła cyfryzację materiałów archiwalnych  |  Oferta Polsat Media  |  Dyrektorka przychodów subskrypcyjnych w spółkach Wyborcza i Gazeta.pl  |  Zestawienie serwisów o zdrowiu i medycynie  |  Kanał Remonty TV  |  Termin startu Radia Kwidzyn  |  Podcast o koszykarzach Legii Warszawa  |  UTK uruchamia przetarg  |  Bausch Health Poland wybierze  |  Novo Nordisk  |  Maczfit potrzebuje agencji  |  Odejście z Lifetube'a  |  TikTok rozszerza partnerstwo  |  Tarczyński przejmuje od PKO BP rolę sponsora tytularnego  |  Redakcje dwóch największych gazet Bangladeszu podpalone przez demonstrantów  |  Zmarł korespondent wojenny AP i CNN, laureat Nagrody Pulitzera  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: INTERNET

Dodano: Styczeń 19, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Konrad Piasecki najpopularniejszym dziennikarzem na Twitterze wśród parlamentarzystów

Konrad Piasecki jest najchętniej obserwowanym dziennikarzem na Twitterze przez polskich parlamentarzystów. Spośród mediów najwięcej polityków obserwuje profile TVN 24 i TVP info – wynika z badania agencji Hill+Knowlton Strategies.

Twitterowy profil Konrada Piaseckiego śledzi 187 polskich parlamentarzystów. Na drugim miejscu znaleźli się Tomasz Lis i Łukasz Warzecha (obserwowani przez 145 parlamentarzystów, a na trzecim Katarzyna Kolenda-Zaleska (143 obserwujących). W pierwszej dziesiątce znaleźli się też: Michał Karnowski(141), Tomasz Sekielski (139), Kamila Biedrzycka (137), Łukasz Mężyk (135), Cezary Gmyz i Michał Szułdrzyński (obydwaj po 131), Michał Kolanko (128) oraz Jarosław Kuźniar i Tomasz Machała (po 126 obserwujących).
Spośród mediów polscy parlamentarzyści najchętniej obserwują profile TVN 24 i TVP Info (po 201 obserujących), 300Polityka (190), „Rzeczpospolitej” (152), „Gazety Wyborczej” (146), „Newsweek Polska” (145), „Wprost” i Radia Tok FM (po 141 obserwujących), Polskiej Agencji Prasowej (140), Gazeta.pl (133), „Polityki” (132) i Telewizji Republika (127). Spośród 72 polskich i zagranicznych mediów w zestawieniu znalazł się tylko jeden profil zagranicznego tytułu – na 67 miejscu „The Economist”, obserwowany przez 46 polskich parlamentarzystów.
Badanie zostało przeprowadzone na początku grudnia ub.r.

(MAK, 19.01.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.