Serwis o mediach i reklamie

O nas Pressletter

Temat: prasa

Dział: PRASA

Dodano: Styczeń 10, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

”Super Express” otrzymał sprostowanie zdjęcia marszałka Sejmu

Marszałek Sejmu Marek Kuchciński przysłał ”Super Expressowi” sprostowanie zdjęcia, które opublikowała gazeta – poinformował na Twitterze wicenaczelny tytułu Hubert Biskupski.

Chodzi o zdjęcie opublikowane jako ilustracja tekstu ”Krętacz Kuchciński rozdał gigantyczne nagrody” z 14 grudnia ub.r. ”Nie jest to zdjęcie oryginalne, tylko poddane obróbce cyfrowej, retuszowi, fotomontażowy” – czytamy w treści sprostowania. Wyliczono w nim, że dodano takie elementy jak: ”trzy rozbłyski światła tzw. bliki, odpowiednio na głowie (na włosach), w dolnej części małżowiny lewego ucha, co może sugerować, że Marszałek Sejmu RP nosi kolczyk w uchu oraz na styku krawata i prawej klapy marynarki”, ”róż na prawym policzku”, ”umalowana na czarno rzęsa widocznego lewego oka” i ”umalowana na czarno widoczna lewa brew”.

(KOZ, 10.01.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Temat: reklama

Dział: PRASA

Dodano: Styczeń 11, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Zmiany w Biurze Reklamy Polska Press Grupy

Do zespołu Biura Reklamy Polska Press Grupy dołączył Piotr Kowalczyk, który objął stanowisko Dyrektora Produktu Reklamowego Online, a Rafał Wiśniewski został Dyrektorem Rozwoju Sprzedaży i Produktu Reklamowego Prasy.

Piotr Kowalczyk na nowym stanowisku będzie odpowiedzialny za rozwój internetowych produktów reklamowych Grupy oraz koordynację i wdrożenie strategii rynkowej dla reklamy online. Będzie również zarządzał systemami informatycznymi wspierającymi pracę struktur sprzedaży online.
Kowalczyk z branżą reklamową i internetową jest związany od ponad 16 lat. Do Polska Press przeszedł z Onetu, z którym był związany od 2001 roku.
Rafał Wiśniewski, ostatnio Dyrektor Rozwoju Sprzedaży i Analiz Biura Reklamy, od stycznia 2017 roku zajmuje stanowisko Dyrektora Rozwoju Sprzedaży i Produktu Reklamowego Prasy. Na nowym stanowisku zarządzać będzie prasowymi produktami reklamowymi - prasa płatna, prasa bezpłatna, wydania specjalne i periodyki. Zajmie się koordynacją rozwoju dotychczasowego portfolio produktów prasowych, a także kreowaniem nowych rozwiązań w zakresie reklamy prasowej. Będzie również odpowiedzialny za rozwój potencjału przychodowego oraz procesy sprzedażowe w zakresie produktów prasowych. Do jego obowiązków należeć będzie również koordynacja systemów informatycznych wspierających pracę Biura Reklamy.
Wiśniewski posiada blisko 20-letnie doświadczenie w mediach, reklamie, badaniach oraz statystyce. Reprezentuje Polska Press Grupę jako członek rady nadzorczej Polskich Badań Czytelnictwa.

(TAD, 11.01.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo