Serwis o mediach i reklamie

O nas Pressletter

Temat: internet

Dział: INTERNET

Dodano: Styczeń 04, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Robert Górski będzie się śmiał z prezesa i innych polityków na YouTube

Robert Górski wciela się w rolę prezesa, który chce "umeblować Polskę"

9 stycznia br. na YouTube zadebiutuje "Ucho Prezesa" - serial komediowy autorstwa Roberta Górskiego, satyryka znanego z Kabaretu Moralnego Niepokoju.

Przeczytaj także: TVP o relacji z procesu ws. zabójstwa Ewy Tylman: "Mogło dojść do błędu technicznego"

W opublikowanej na YouTube zapowiedzi serialu Górski gra prezesa, który chce "umeblować Polskę". W swoim gabinecie przyjmuje petentów (jednym z nich jest prezydent); grozi, że jak "ten pulpet z Wiadomości nie schudnie, to ją zwolni", i że "telewizja nie jest po to, żeby ludzie ją oglądali, tylko żeby płacili abonament". Pojawiają się również nawiązania do głośnych wypowiedzi polityków z ostatnich miesięcy - m.in. o nauce jedzenia widelcem.

Zwiastun serialu w dwa dni zanotował ponad 750 tys. odtworzeń, we wtorek wieczorem był pierwszym filmem na YouTube w rankingu "na czasie".

Pierwsze dwa odcinki pojawią się na YouTube 9 stycznia br., będą też udostępnione na Twitterze i Facebooku. Planowane są cztery odcinki - kolejne będą dostępne 16 i 23 stycznia. Każdy z nich trwa ok. 10-15 minut. Pomysłodawcą i scenarzystą serialu jest Robert Górski, poza nim występuje m.in. Mikołaj Cieślak. Producentami są Wojciech Orszulak i Marcin Dec.

Robert Górski był w 2015 roku jednym z prowadzących program "Latający Klub Dwójki", który w ub.r. nie wrócił do ramówki TVP 2. Obecnie Górski występuje w emitowanym w Polsacie "Kabarecie na Żywo".

(JM, 04.01.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Temat: internet

Dział: INTERNET

Dodano: Styczeń 05, 2017

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Noizz.pl promuje konkurs na postanowienia noworoczne

#zrobtow2017 - noizz.pl

Do końca stycznia potrwa kampania reklamowa serwisu dla milenialsów Noizz.pl (Grupa Onet-RASP) wspierająca konkurs prowadzony pod hasłem #zrobtow2017.

Działania reklamowe obejmują telewizje, kina (Helios), kluby fitness, a także serwisy Grupy Onet-RASP i media społecznościowe. Wydawca kreację kampanii przygotował we własnym zakresie. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom. 
Kampania promuje konkurs prowadzony pod hasłem #zrobtow2017. Internauci mogą przedstawiać swoje postanowienia noworoczne, które należy zaprezentować w formie fotografii lub wideo i opublikować na Instagramie, Facebooku lub Twitterze z hashtagami: #zrobtow2017 i #noizz.

(KOZ, 05.01.2017)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo