Temat: Grand Press

Dział: PRASA

Dodano: Grudzień 13, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Grand Press XX-lecia dla ks. Adama Bonieckiego

ks. Adam Boniecki(fot. Adam Guz/Press)

Podczas gali Grand Press nagrodę specjalną Grand Press XX-lecia przyznano ks. Adamowi Bonieckiemu, redaktorowi seniorowi „Tygodnika Powszechnego”

Press

Ks. Adam Boniecki otrzymał nagrodę za udowodnienie, że milczenie jednego dziennikarza może być bardziej wymowne niż wrzawa wielu mediów, za mądrość rzeczywistą, która nie poddaje się niemądrym okolicznościom oraz za dobry styl i humor, który pozwala znosić brak stylu.

Press

(13.12.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Temat: Grand Press

Dział: PRASA

Dodano: Grudzień 13, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Bartek Godusławski laureatem Grand Press Economy

Bartek Godusławski (fot. Adam Guz/Press)

Nagrodę Grand Press Economy otrzymał Bartek Godusławski z ”Pulsu Biznesu”.

Bartek Godusławski został nagrodzony za niezależne, rzetelne i poparte twardymi danymi analizy makroekonomiczne. Nie daje się wodzić za nos politykom (zarówno partii rządzącej, jak i opozycyjnym) i agencjom ratingowym. Siedem lat doświadczeń depeszowca PAP wykorzystuje do zdobywania newsów ważnych dla rynków finansowych. Opłaca się go śledzić na Twitterze.
Grand Press Economy to nagroda dla dziennikarza wyróżniającego się profesjonalizmem, rzetelną i obiektywną prezentacją tematów ekonomicznych, wysoką jakością publikowanych materiałów. Przyznaje ją redakcja „Press” po konsultacji z szefami redakcji zajmujących się ekonomią, gospodarką i finansami, z dziennikarzami oraz ekspertami.
Do nagrody Grand Press Economy 2016 nominowani byli również: Łukasz Pałka (Money.pl) i Paweł Sołtys .
Sponsorem nagrody Grand Press Economy jest MoneyGram.

Press

(13.12.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo