Temat: technologie

Dział: INTERNET

Dodano: Listopad 28, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

K2 tworzy bankowego bota - K2 Bank

K2 Bank

K2 Bank ma nadać interakcji z bankiem personalny charakter - dzięki postaci przyjaznego robota-asystenta.

Interfejsy bankowe są zwykle bardzo skomplikowane i przeładowane funkcjami. K2 postanowiło to zmienić. 99 proc. operacji, które użytkownicy wykonują w systemach bankowych, to sprawdzenie salda, historii i wykonanie przelewu - wszystko to dostępne jest na głównym ekranie interfejsu stworzonego przez K2, pozostałe funkcje dostępne są z linii poleceń lub po kliknięciu w ikonę menu, która rozwija przegląd najważniejszych komend.
K2 Bank nie czeka na aktywność użytkownika, ale sam przewiduje, co może być dla niego istotne i informuje go o tym. K2 Bank uczy się potrzeb i zachowań użytkownika i przypomina lub informuje go tym, co prawdopodobnie powinien zrobić lub, co może go zainteresować (może na przykład przypominać o regularnie robionych opłatach,  o spłacie karty kredytowej, racie ubezpieczenia, o tym żeby zapłacić podatek itp).
K2 Bank może integrować się z dowolnymi podmiotami, które będą tym zainteresowane i dla których ma to sens. Mogą to być na przykład telekomy (dzięki czemu możliwa będzie np. automatyczna weryfikacja użytkownika przy zakupie nowego abonamentu, możliwe będzie otrzymywanie faktur od operatora w ramach systemu transakcyjnego i ich opłacenie); może to być przychodnia medyczna (będzie dostarczał informacje o płatności za abonament opieki medycznej lub pomoże umówić się na wizytę u lekarza rozmawiając z BankBotem).

(28.11.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.