Polacy na World Press Photo  |  Allegro decyduje o zakończeniu współpracy  |  Google i Demagog będą sprawdzać polityków  |  Polskie tytuły oryginalne w bibliotece Netflixa  |  Spółka GPW DAI z kolejnymi kampaniami  |  Mecze Polek w Lidze Narodów  |  Szef anteny Radia Eska i Eska2  |  SkyShowtime z reklamami  |  Z łódzkiej redakcji "GW" do "Wysokich Obcasów"  |  Oglądalność "Pamiętników z wakacji"  |  E-widzowie na Smart TV najczęściej korzystają z Netflixa i YouTube'a  |  Ministerstwo Zdrowia zapowiada szereg przetargów  |  Curaprox wybrała  |  Kompania Piwowarska  |  Google zapłaci za gromadzenie danych o lokalizacji  |  RAI z zarzutami wprowadzania cenzury  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Polacy na World Press Photo  |  Allegro decyduje o zakończeniu współpracy  |  Google i Demagog będą sprawdzać polityków  |  Polskie tytuły oryginalne w bibliotece Netflixa  |  Spółka GPW DAI z kolejnymi kampaniami  |  Mecze Polek w Lidze Narodów  |  Szef anteny Radia Eska i Eska2  |  SkyShowtime z reklamami  |  Z łódzkiej redakcji "GW" do "Wysokich Obcasów"  |  Oglądalność "Pamiętników z wakacji"  |  E-widzowie na Smart TV najczęściej korzystają z Netflixa i YouTube'a  |  Ministerstwo Zdrowia zapowiada szereg przetargów  |  Curaprox wybrała  |  Kompania Piwowarska  |  Google zapłaci za gromadzenie danych o lokalizacji  |  RAI z zarzutami wprowadzania cenzury  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Polacy na World Press Photo  |  Allegro decyduje o zakończeniu współpracy  |  Google i Demagog będą sprawdzać polityków  |  Polskie tytuły oryginalne w bibliotece Netflixa  |  Spółka GPW DAI z kolejnymi kampaniami  |  Mecze Polek w Lidze Narodów  |  Szef anteny Radia Eska i Eska2  |  SkyShowtime z reklamami  |  Z łódzkiej redakcji "GW" do "Wysokich Obcasów"  |  Oglądalność "Pamiętników z wakacji"  |  E-widzowie na Smart TV najczęściej korzystają z Netflixa i YouTube'a  |  Ministerstwo Zdrowia zapowiada szereg przetargów  |  Curaprox wybrała  |  Kompania Piwowarska  |  Google zapłaci za gromadzenie danych o lokalizacji  |  RAI z zarzutami wprowadzania cenzury  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: INTERNET

Dodano: Sierpień 29, 2016

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Onet.pl najczęściej odwiedzanym portalem na urządzeniach mobilnych z Androidem

(fot. pixabay.com)

Portalem najczęściej odwiedzanym na urządzeniach mobilnych z systemem Android w Polsce jest Onet.pl, a polską aplikacją newsową Gazeta.pl Live - wynika z badania Mobigate.

Polscy internauci korzystający z urządzeń mobilnych najczęściej wchodzą na Google.pl - w lipcu br. zrobiło to 72,4 proc. ujętych w panelu Mobigate. Na kolejnych miejscach są Facebook.com (56,8 proc.) i Google.com (46,2 proc.). Na czwartym miejscu jest Onet.pl, który w lipcu br. przynajmniej raz odwiedziło 37,6 proc. badanych. Piąty jest Wp.pl (37,2 proc.). Kolejne są: Allegro.pl (31,6 proc.), Wikipedia.org (29,7 proc.), YouTube.com (25,9 proc.), Interia.pl (23,5 proc.). Dziesiątkę zamyka Gazeta.pl (21,6 proc.).
Wśród aplikacji mobilnych najpopularniejszy jest YouTube, z którego w lipcu br. przynajmniej raz skorzystało 65,1 proc. badanych. Kolejne są Facebook (48,3 proc.) i Messenger (45,3 proc.). Pierwszą w zestawieniu polską aplikacją jest Allegro, na szóstym miejscu (16,3 proc.).
W kategorii News & Magazines pierwsza jest aplikacja M.Lotto (2,1 proc.), a drugi Flipboard (1,6 proc.). Na trzecim miejscu Gazeta.pl Live (1,5 proc.), na czwartym Program TV - Kropka TV (1,4 proc.), na piątym Onet - wiadomości, pogoda, sport (1,2 proc.). Kolejne są: Pudelek.pl (1,1 proc.), TVN 24 (1 proc.), Briefing for Samsung (0,9 proc.), E-kiosk (0,9 proc.), Interia Fakty, Wiadomości (0,6 proc.). Dalej m.in. Rzeczpospolita (11. miejsce; 0,4 proc.), TV Trwam i Radio Maryja Polska (12.; 0,3 proc.), WP24 - newsy, pogoda, sport (13.; 0,3 proc.), Puls Biznesu (14.; 0.3 proc.), Echo Dnia (15.; 0,3 proc.), Fakty TVN (16.; 0,2 proc.), Super Express HD (17.; 0,2 proc.), Gazeta Wyborcza (18.; 0,2 proc.).
W kategorii Media & Video Apps pierwszy jest YouTube. Z polskich aplikacji znajdują się tutaj m.in.: Player i Player HD (2.; 4,4 proc.), Ipla (4.; 3,1 proc.), Videostar Plus (5.; 1,8 proc.); NC+ Go (6.; 1,3 proc.),  EskaGo - radio | tv | vod (7.; 0,9 proc.),  TVP Stream i Tvp.pl (8.; 0,8 proc.), Onet VoD - filmy i seriale (10.; 0,6 proc.).
W kategorii Sport na pierwszym miejscu jest FlashScore - wyniki na żywo (2,1 proc.). Na kolejnych miejscach z polskich aplikacji informacyjnych znalazły się m.in. Sport.pl Live (2.; 1,3 proc.), WP SportoweFakty (5.; 0,3 proc.), Ekstraklasa.tv (9.; 0,2 proc.).
Jak wynika z badania, użytkownik urządzenia mobilnego w Polsce w lipcu średnio wysłał 244 SMS-y, 7 MMS-ów, ściągnął 7344 MB danych (w tym średnio 5,1 nowych aplikacji). Rozmawiał przez telefon średnio prawie 11 minut dziennie, 1392 razy w miesiącu włączył jakąś aplikację.
Mobigate to panel opracowany przez Spicy Mobile, który bada zachowania polskich użytkowników urządzeń mobilnych starszych niż 15 lat. Robi to za pomocą specjalnej aplikacji.

Copy:
Create bar charts

(JM, 29.08.2016)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.