Serwis o mediach i reklamie

O nas Pressletter

Dział: IMPREZY

Dodano: Czerwiec 08, 2015

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

PZU Press Golf Cup 2015

Pokonanie wszystkich 18 dołków pola Sobienie Królewskie Golf & Country Club podczas drugiej edycji turnieju PZU Press Golf Cup było dla zawodników prawdziwym wyzwaniem. W sobotę 6 czerwca musieli bowiem zmagać się z najwyższą w tym roku temperaturą, która nie sprzyjała koncentracji, i z silnym wiatrem, który utrudniał celne strzały.

W turnieju głównym (dla zawodników z zieloną kartą) wystartowało 7 kobiet i 24 mężczyzn. Klasyfikację stableford netto (czyli uwzględniającą poziom poszczególnych graczy - tzw. handicap) wygrał Jerzy Wiącek, zdobył aż 51 pkt. - To był mój pierwszy pełny turniej, ale w golfa gram od kilku lat i to na wielu polach, zarówno w Polsce, jak i za granicą. Prowadzę serwis internetowy Fore Golf, tak więc gra i testowanie sprzętu należy do moich obowiązków - mówi zwycięzca. 
Drugie miejsce w klasyfikacji stableford netto zajęła dziennikarka "Newsweek Polska" Renata Kim - 38 pkt. Po raz drugi wzięła ona udział w naszym turnieju (w ub.r. była druga wśród kobiet). Trzeci był Artur Czarnecki (Grupa Marketingowa Infinico) - 37 pkt. 
W tym roku dużo problemów z bunkrami (przeszkody z piasku) i wodą mieli Krzysztof Rawa ("Rzeczpospolita"), Grzegorz Cydejko ("Forbes Polska") i debiutant - Michał Owczarek (Sport.pl/"Gazeta Wyborcza").
Niestety nikomu nie spełniło się marzenie wszystkich golfistów, jakim jest trafienie do dołka jednym strzałem (hole in one), czyli wprost z tee. Na tego, kto by tego dokonał, czekała nagroda - kabriolet marki Audi A3. Najbliżej celu był Jerzy Czaplejewicz - wydawca magazynu "Golf & Life", dzięki czemu wygrał on rozgrywany na dziewiątym dołku konkurs closest to the pin (chodzi w nim o umieszczenie piłki jednym uderzeniem jak najbliżej dołka).
Podobnie jak w ubiegłym roku turniejowi głównemu PZU Press Golf Cup towarzyszyła Akademia Golfa dla dziennikarzy i przedstawicieli mediów, którzy nie mają jeszcze zielonej karty. W Akademii zadania wyznaczone przez instruktorów najlepiej wykonali Ewa Goliszewska (ZPR Media SA) i Paweł Wasilewski (Media Forum).
Sponsorem tytularnym imprezy jest PZU. Partnerzy: Energia dla Firm, Nikon, Stilnovisti, Audi, PGA Polska, Polski Związek Golfa, Dr Irena Eris. 

(08.06.2015)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo

Dział: IMPREZY

Dodano: Czerwiec 11, 2015

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Wystawa najlepszych zdjęć prasowych w Złotych Tarasach

10 czerwca 2015 w Złotych Tarasach w Warszawie została otwarta pokonkursowa wystawa XI edycji Grand Press Photo.

Do 23 czerwca czerwca w warszawskim Centrum Handlowym Złote Tarasy można oglądać wystawę finałowych zdjęć Grand Press Photo 2015. Na ekspozycji prezentowane są 73 pojedyncze zdjęcia i 13 fotoreportaży, które trafiły do finału.
Główną nagrodę Grand Press Photo 2015 otrzymał autor Zdjęcia Roku - Maciej Moskwa (Testigo Documentary). Fotografia przedstawia 12-letniego Hasuna w obozie dla syryjskich uchodźców w Suruc. Zdjęcie pochodzi z fotoreportażu pokazującego skutki ataku Państwa Islamskiego na kurdyjskie miasto Kobane w północnej Syrii. Doprowadził on do masowego exodusu ponad 300 tys. ludzi, którzy szukali schronienia w pobliskiej Turcji. Cały reportaż Macieja Moskwy zdobył drugą nagrodę w kategorii Wydarzenia-fotoreportaże.
Ogólnopolski Konkurs Fotografii Prasowej Grand Press Photo organizuje od 2005 roku miesięcznik „Press”. Celem konkursu jest promowanie polskiej fotografii prasowej i podnoszenie jej jakości. Grand Press Photo jest konkursem dla zawodowych fotoreporterów pracujących w redakcjach prasowych, internetowych, w agencjach fotograficznych oraz dla freelancerów.

Mecenasem Grand Press Photo 2015 jest Nikon Polska.
Sponsorem konkursu i wystaw Grand Press Photo 2015 jest PZU.
Partnerem głównym Polskie LNG.
Partnerzy: Kino Kultura, JM Hotel, Browar Perun, Envelo, Manta, Restauracja Kultura, Drukarnia Andrus, Online Idea.
Patroni medialni: TVP Kultura, Tok FM, Fotopolis.pl. 

(11.06.2015)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo