Wszystkie telewizje pokażą reklamy przy koncertach sylwestrowych
(fot. Archiwum)
Reklamy będą w tym roku towarzyszyć wszystkim telewizyjnym transmisjom koncertów sylwestrowych.
Rok temu sylwestra bez reklam pokazał TVP 2, dwa lata temu spotów nie emitował zaś Polsat. Tym razem imprezy na koniec roku zorganizowały trzy stacje (dołączył TVN) – i wszystkie pokażą reklamy.
Czas przy koncercie sylwestrowym najwyżej wycenił TVN, który po kilku latach przerwy organizuje imprezę w Krakowie. Po godz. 20.20, w przerwie reklamowej transmisji (która zacznie się ok. 20 i skończy ok. 1 w nocy) za 30-sekundowy spot trzeba będzie zapłacić nawet 60 tys. zł (wszystkie ceny bez uwzględnienia rabatów).
W Polsacie najdroższe sylwestrowe reklamy będą w bloku o 22.45, w którym cena spotu dochodzi do 49,7 tys. zł. Zorganizowana tym razem w Gdyni, a nie w Warszawie, impreza tej stacji będzie transmitowana w godz. 20-2.
Odbywający się we Wrocławiu „Sylwester z Dwójką” stacja pokaże w godz. 20-1.30, emitując reklamy tylko przed imprezą - 23,2 tys. zł za spot - i po niej – po 3 tys. zł.
RUT










