Dział: PERSONALIA

Dodano: Styczeń 14, 2004

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Dyrektor marketingu "Dziennika Zachodniego" ma zastępcę

Aleksander Cierniak został zastępcą dyrektora ds. marketingu "Dziennika Zachodniego" i "Trybuny Śląskiej" (Polskapresse oddział Prasa Śląska).

Cierniak pracuje w Polskapresse od stycznia 2003 roku - do tej pory był głównym specjalistą ds. marketingu. (GK)

(GK, 14.01.2004)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.