Zapisz się na:
Pressletter
Cyfrowy Polsat będzie kontynuował kurs Zygmunta Solorza-Żaka
Cyfrowy Polsat będzie kontynuował kurs Zygmunta Solorza-Żaka
Marek Sowa, ekspert rynku mediów
2014-10-29

Rezygnacja Dominika Libickiego to koniec pewnej epoki na polskim rynku mediowo-telekomunikacyjnym.

Warto przypomnieć, że to za jego prezesury platforma satelitarna Cyfrowego Polsatu najpierw wygrała rynkowe starcie z połączonymi siłami Cyfry+ i Wizji TV, a później z nc+. W ostatnich latach Cyfrowy Polsat posłużył jako sprawne narzędzie konsolidacji całej mediowo-telekomunikacyjnej grupy Zygmunta Solorza-Żaka: od Polsatu po Polkomtel, wpisując się w globalny trend zacierania granic pomiędzy tradycyjnie rozumianymi mediami i telekomunikacją. Powszechnie wiadomo, że silna osobowość i wyrazista rynkowa wizja właściciela grupy Polsat mają kluczowe  znaczenie przy podejmowaniu istotnych decyzji w grupie. Możliwe że na tym tle doszło do różnicy zdań i ostatecznie do rezygnacji prezesa Libickiego. Niezależnie od przyczyn rozstania, Dominik Libicki był przez dwie dekady jedną z kluczowych postaci u boku Zygmunta Solorza-Żaka. Jest wysoko cenionym na polskim rynku menedżerem, nie mam wątpliwości że również w przyszłości będzie mógł wybierać w interesujących biznesowych projektach. Zmiana na stanowisku prezesa nie powinna oznaczać  zmiany strategii spółki - Cyfrowy Polsat będzie kontynuował kurs obrany już kilka lat temu przez Zygmunta Solorza-Żaka, czyli dostarczanie kompleksowej oferty dla domu, od treści programowych po szybko rosnącą liczbę usług telekomunikacyjnych, finansowych i energetycznych.

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter




Bauer potrafi pozycjonować takie pisma jak
Ewa Redel-Bydłowska, wiceprezes Edipresse Polska
Muzo.tv szuka swojego charakteru
Jarosław Burdek, dyrektor programowy Tele 5 i Polonii 1

Wcześniejsze opinie

Time Warner wydaje się najbardziej oczywistym kupcem TVN
Łukasz Wachełko, analityk w Wood & Company
Nowy naczelny „Forbesa” nie da sobie wejść na głowę
Jakub Kurasz, dyrektor ds. komunikacji i doradztwa biznesowego PwC
Dzięki Biqdata.pl Agora wykształci sobie specjalistów od data science
Stanisław M. Stanuch, dziennikarz & data scientist

< POPRZEDNIE 1234567891011
A A A


Inne opinie



















Przegląd mediów

Lufcik, okno, świat

W epoce przedtelewizyjnej, przedkomputerowej i przedinternetowej tytułowym lufcikiem, a potem oknem dla złaknionych świata były czytelnie empików.

Więcej darmowej telewizji

Pod naciskiem nadawców prywatnych Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji zmieniła zdanie. Wolne miejsce
w eterze – tzw. multipleks ósmy – będzie przeznaczone także dla nowych programów.

Dla jednej reklamy

Dla jednej reklamy nie warto tworzyć całego wpisu? Dla błahego tematu, dla kiepskiej reklamy nie, dla dobrej warto.

MaffCloud

I posypały się gromy. Maffashion kłamała, obrzydliwa manipulacja, sponsorowana ustawka, Orange prowokuje i oszukuje, blogosfera utraciła wiarygodność itd. itp.

Najnowszy numer

Okładka Press

Luz w głowie

Podczas dyskusji w „Gazecie Wyborczej” padł argument o obywatelskiej postawie. A ja spytałam: „Jak wszyscy będą obywatelami, to kto będzie dziennikarzem?” – mówi Elżbiecie Rutkowskiej dziennikarka Ewa Siedlecka

Nasze debaty

Wygrywają marki z pomysłem

O tym, jak dziennikarze i konsumenci wpływają na brandy i co zmieniły social media w pracy PR-owców, rozmawialiśmy w warszawskim hotelu Hilton przed ogłoszeniem wyników badania Top Marka

Lojalność jak religia

Prawdziwa lojalność to bliska relacja konsumenta z marką, w której cena produktu przestaje mieć znaczenie – podkreślają uczestnicy debaty zorganizowanej przez „Press” w siedzibie Diners Club International

Z przeszłości do przyszłości

O polskiej transformacji i roli, jaką odegrały w niej media, rozmawialiśmy podczas debaty zorganizowanej z Giełdą Papierów Wartościowych w Warszawie

Pozytywnie o zdrowiu

O promocji zdrowego stylu życia rozmawialiśmy w debacie zorganizowanej w Centrum Olimpijskim w Warszawie

Początek drogi

Zrównoważony rozwój miast i regionów to wyzwanie, przed którym stoją samorządy i firmy.

Marka marzenie

Debata fachowców o tym, jak brand uczynić ikoną.

Archiwum tekstów



Freelinker

dziennikarz prasowy
redaktor stron WWW
redaktor
dziennikarz prasowy
redaktor stron WWW
redaktor
Copyright 2014© Press sp. z o.o. sp.k.
Created by GoldenSubmarine