Zapisz się na:
Pressletter
Time Warner wydaje się najbardziej oczywistym kupcem TVN
Time Warner wydaje się najbardziej oczywistym kupcem TVN
Łukasz Wachełko, analityk w Wood & Company
2014-10-17

Komunikat ITI i Canal+, w którym firmy poinformowały, że zakupem pakietu kontrolnego Grupy TVN zainteresowane są międzynarodowe firmy medialne i finansowe, można odebrać jako zapowiedź wcześniejszego – niż w latach 2016-17 – rozwiązania kwestii właścicielskiej w TVN. Pierwotnie należało oczekiwać, że Vivendi korzystając z opcji kupi pozostały pakiet akcji TVN, co trochę kłóciło się ze strategią Vivendi, dziś nie do końca związaną z nadawaniem telewizyjnym.

Time Warner, który według prasy jest zainteresowany telewizją TVN, to gracz z branży telewizyjnej, który jest obecny w naszym regionie i aktywnie w nim działa. Time Warner wydaje się być najbardziej oczywisty.

Kto jeszcze mógłby kupić TVN? Szczerze mówiąc nikt, kto działa w naszym regionie i ma głębokie kieszenie do głowy mi nie przychodzi. Vivendi czy Ringier Axel Springer to jednak trochę inni gracze. Ringier buduje mocne tabloidy i silną pozycję internetową.

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter





Wcześniejsze opinie

Nowy naczelny „Forbesa” nie da sobie wejść na głowę
Jakub Kurasz, dyrektor ds. komunikacji i doradztwa biznesowego PwC
Dzięki Biqdata.pl Agora wykształci sobie specjalistów od data science
Stanisław M. Stanuch, dziennikarz & data scientist
Na rynku prasy w Kujawsko-pomorskiem będzie podobnie jak w Krakowie
Maciej Hoffman, dyrektor generalny Izby Wydawców Prasy
Konsolidacja rynku nieunikniona
Adam Wojdyło, szef Piano Media w Polsce, były prezes Polskich Badań Czytelnictwa
Sponsoring piłkarzy ma się nijak do bankierów w melonikach
Karol Gajewski, managing & advertising ace w ACEpm

< POPRZEDNIE 1234567891011
A A A


Inne opinie



















Przegląd mediów

Dzień z życia lesbijek w TVP. Pawłowicz oburzona spotem

TVP wyemituje spot nakręcony w ramach kampanii na rzecz związków partnerskich. Posłanka PiS Krystyna Pawłowicz jeszcze filmu nie widziała, a już grzmi o łamaniu konstytucji i domaga się wyciągnięcia konsekwencji wobec członków zarządu TVP.

Wielkie swatanie rolnika w TVP, czyli jak naturszczyk wygrywa z plastikiem

Telewizja publiczna postanowiła w tym roku znaleźć żonę dla rolnika. Wygląda na to, że znalazła coś innego. Format, który może okazać się hitem nie tylko jednego sezonu. A przy okazji udowodnić, że czasem warto odstawić na bok wyśrubowane wymagania reklamodawców i otworzyć się na widzów zwykle przez telewizje dyskryminowanych.

Obsługa klienta e-commerce – 5pillows

Obsługa klienta e-commerce nie jest łatwym zadaniem, na szczęście na polskim rynku pojawiają się coraz to nowe narzędzia ułatwiające prace firmom internetowym. Jedną z takich aplikacji jest 5pillows, polska aplikacja z gdańskim rodowodem. Służy do zarządzania zgłoszeniami klientów – zarówno zgłoszeń przychodzących mailem, jak też poprzez kanały społecznościowe.

Tydzień w reklamie

Coraz częściej komercyjne marki sięgają po tematy społecznie wrażliwe. Czasami wynika to z pomysłu na wpisanie się jakiś trend, czasami po prostu z ciekawego pomysłu na spot.

Najnowszy numer

Okładka Press

800 stron na noc

To tylko tak zgrabnie wygląda w powiedzeniu Oscara Wilde’a, że pisać o książce, którą się przeczytało, to żadna sztuka

Nasze debaty

Z przeszłości do przyszłości

O polskiej transformacji i roli, jaką odegrały w niej media, rozmawialiśmy podczas debaty zorganizowanej z Giełdą Papierów Wartościowych w Warszawie

Pozytywnie o zdrowiu

O promocji zdrowego stylu życia rozmawialiśmy w debacie zorganizowanej w Centrum Olimpijskim w Warszawie

Początek drogi

Zrównoważony rozwój miast i regionów to wyzwanie, przed którym stoją samorządy i firmy.

Marka marzenie

Debata fachowców o tym, jak brand uczynić ikoną.

Archiwum tekstów



Freelinker

grafik dtp
ilustrator
fotoreporter
redaktor stron WWW
Copyright 2014© Press sp. z o.o. sp.k.
Created by GoldenSubmarine