Polsat szykuje Mikołajkowy Blok Reklamowy, a dziennikarze będą go promowali
Dziennikarze Grupy Polsat wystąpią w spotach zachęcających do udziału w Mikołajkowym Bloku Reklamowym.
Polsat organizuje tę akcję charytatywną od 2004 roku. 6 grudnia o godz. 18.45, przed głównym wydaniem „Wydarzeń”, Polsat wyemituje blok reklamowy, z którego dochód zostanie przeznaczony na leczenie i rehabilitację dzieci, podopiecznych Fundacji Polsat (reklamy z tego bloku trafią też do aplikacji Ipla). Miejsca w tym bloku są sprzedawane odrębnie, a za 30-sekundowy spot reklamodawca zapłaci 1 gr za jednego widza, który obejrzy blok. Od niedzieli 23 listopada w Polsacie i innych kanałach Grupy będą emitowane spoty zachęcające widzów do oglądania charytatywnego bloku reklamowego. Zapowiedzi będą też nadawane w Ipli, radiu Muzo.fm i telewizji wewnątrzsklepowej PRN Polska. Świętego Mikołaja zagra Krzysztof Kowalewski, a w spotach wystąpią dziennikarze „Wydarzeń” i Polsat News: Dorota Gawryluk, Monika Zalewska, Ewa Gajewska, Jarosław Gugała, Bartosz Kurek, Jan Mikruta i Mariusz Abramowicz. O akcji będzie też przypominać specjalna oprawa graficzna. W podziękowaniu dla reklamodawców Polsat wyemituje co najmniej 50 spotów z ich logotypami. Łącznie od 2004 roku w zebrano 12 mln zł, z czego 1,5 mln zł w ub.r.
(RUT, 21.11.2014)