Średnio 1,7 mln osób ogląda program "Piekielna kuchnia" w Polsacie
Po trzech odcinkach kulinarny talent show "Piekielna kuchnia - Hell’s Kitchen" przyciąga do Polsatu średnio 1,7 mln widzów.
"Piekielna kuchnia" to nowość wiosennej ramówki Polsatu. Program jest nadawany od 8 kwietnia we wtorki o 20.05. W grupie wszystkich widzów Polsat ma w czasie jego emisji średnio 10,7 proc. udziału w rynku i wygrywa tylko z TVP 1 (5,8 proc.). Liderem pasma jest TVP 2 (32,6 proc.), a drugie miejsce zajmuje TVN (12,8 proc.). W grupie komercyjnej 16-49 "Piekielna kuchnia" ma lepsze wyniki: liderem pasma pozostaje wprawdzie Dwójka (26,3 proc.), ale Polsat z udziałem 16,6 proc. jest drugi, wyprzedzając TVN (11,8 proc.) i Jedynkę (4,4 proc.).
Po pierwszym odcinku, który zgromadził średnio 1,7 mln osób, widownia wzrosła do 1,72 mln osób, w trzecim tygodniu spadła jednak do 1,69 mln osób.
Dane: Nielsen Audience Measurement.
(RUT, 24.04.2014)