Telewizja Puls liczy na 7 proc. udziału w rynku jesienią
Telewizja Puls, nadawca TV Puls i Puls 2, szacuje, że jesienią br. łączny udział tych stacji w rynku może sięgnąć 7 proc.
W styczniu br. TV Puls miał w grupie komercyjnej 16-49 (to ten wynik decyduje o przychodach reklamowych) 3,46 proc. udziału, a Puls 2 – 1,61 proc., co razem dało 5,07 proc. Wiosną nadawca spodziewa się wzrostu do 5,5 proc. i jeszcze większego skoku jesienią. - Na koniec roku przy dużych inwestycjach w ofertę programową i marketing będziemy walczyć o siedem procent – zapowiada Dariusz Dąbski, prezes Telewizji Puls. Jesienne inwestycje programowe nie będą oznaczały tylko zakupów. - Planujemy dwie znaczące produkcje jesienią – stwierdza Dariusz Dąbski, nie zdradza jednak szczegółów.
W wiosennej ramówce TV Puls zaplanowano m.in. seriale „Arrow”, „Wikingowie”, „Spartakus: Wojna potępionych” oraz kontynuację cyklu „CSI: Kryminalne zagadki Las Vegas”.
Dane: Nielsen Audience Measurement.
(RUT, 09.02.2014)