Zapisz się na:
Pressletter

NC+ pokaże 40 godzin transmisji z Igrzysk Olimpijskich w Soczi

autor: Maciej Kozielski
... (Fot. Piotr Król)
19.12.2013 23:06

Kanały sportowe platformy NC+ będą relacjonować zimowe Igrzyska Olimpijskie w Soczi na zasadzie sublicencji od Telewizji Polskiej, która ma prawa do tej imprezy.

– Jesteśmy na ostatnim etapie finalizowania szczegółów dotyczących obecności transmisji z Igrzysk Olimpijskich w Soczi na antenie kanałów sportowych platformy NC+ - informuje Arkadiusz Mierzwa, rzecznik prasowy platformy. – Wstępnie zakładamy pokazanie naszym odbiorcom około 40 godzin transmisji z igrzysk – deklaruje.

 
W ub.r. kanał nSport dzięki współpracy z Telewizją Polską relacjonował letnie Igrzyska Olimpijskie w Londynie.
 
Obecnie nSport na zasadzie sublicencji od TVP pokazuje Mistrzostwa Świata w piłce ręcznej kobiet organizowane w Serbii.

 
(KOZ)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter



Komisja TVN do badania mobbingu i molestowania nie zakończy pracy w tym tygodniu

Cyfrowy Polsat chce mieć milion klientów SmartDomu

Widzów tracą "Wiadomości", "Fakty" i "Wydarzenia"

Wśród widzów naziemnej telewizji maleje oglądalność TVP 1, TVP 2 i TVN

Dziennikarka Roku w Niemczech ostrzega przed kremlowską "spin-lawiną" (wideo)


A A A
... KONTAKT Z AUTOREM
Maciej Kozielski


Inne artykuły








Jedynki gazet

Dziennik Gazeta Prawna

Przegląd mediów

Kopytko, czyli media i przerost jednego organu

Nie ma organizmu, który rozwijałby się tak dynamicznie jak media. Zmiany widać z dnia na dzień. Wzrost, przerost, gigantyzm. Tyle że jednego organu.

Wirtualna Polska zmierza na parkiet

Prospekt emisyjny jest już w Komisji Nadzoru Finansowego. Alternatywa to sprzedaż akcji portalu inwestorowi branżowemu.

Miliard na kampanie SEM?

Ponad miliard złotych nakładów na reklamę SEM w polskim internecie, prawie 40-procentowy udział w globalnych wydatkach na reklamę internetową i blisko jedna trzecia wyszukiwań za pomocą urządzeń mobilnych - to trzy wskaźniki, które według ekspertów z branży ankietowanych przez Interaktywnie.com, ziszczą się do końca 2015 roku. Wzrost rynku marketingu w wyszukiwarkach nie będzie może okazały, ale z pewnością nie należy spodziewać się spadków.

Bezprzewodowe ładowarki

Smartfony, tablety, a coraz częściej także smartwatche i inne podłączone do sieci urządzenia mobilne, wymagają ładowania przynajmniej raz na dobę. Ikea postanowiła wyjść naprzeciw tej potrzebie i zaprojektowała linię mebli, wyposażonych w bezprzewodowe ładowarki. Nowe rozwiązania zostały zapowiedziane na targach MWC 2015 i powstaną we współpracy z konsorcjum Wireless Power Consortium.

Najnowszy numer

Okładka Press

Ludzie nie są nudni

Z reportażystą Filipem Springerem rozmawia Mariusz Kowalczyk.

Nasze debaty

Takie reklamy, jakie społeczeństwo

Klient, agencja, dom mediowy, medium – wszyscy są uczestnikami rynku zwanego reklamą. Ale mimo deklaracji o partnerstwie nie zawsze udaje im się grać do tej samej bramki

Wygrywają marki z pomysłem

O tym, jak dziennikarze i konsumenci wpływają na brandy i co zmieniły social media w pracy PR-owców, rozmawialiśmy w warszawskim hotelu Hilton przed ogłoszeniem wyników badania Top Marka

Lojalność jak religia

Prawdziwa lojalność to bliska relacja konsumenta z marką, w której cena produktu przestaje mieć znaczenie – podkreślają uczestnicy debaty zorganizowanej przez „Press” w siedzibie Diners Club International

Z przeszłości do przyszłości

O polskiej transformacji i roli, jaką odegrały w niej media, rozmawialiśmy podczas debaty zorganizowanej z Giełdą Papierów Wartościowych w Warszawie

Pozytywnie o zdrowiu

O promocji zdrowego stylu życia rozmawialiśmy w debacie zorganizowanej w Centrum Olimpijskim w Warszawie

Początek drogi

Zrównoważony rozwój miast i regionów to wyzwanie, przed którym stoją samorządy i firmy.

Archiwum tekstów



Freelinker

redaktor stron WWW
dziennikarz prasowy
Copyright 2015© Press sp. z o.o. sp.k.
Created by GoldenSubmarine