Zapisz się na:
Pressletter

NC+ pokaże 40 godzin transmisji z Igrzysk Olimpijskich w Soczi

autor: Maciej Kozielski
... (Fot. Piotr Król)
19.12.2013 23:06

Kanały sportowe platformy NC+ będą relacjonować zimowe Igrzyska Olimpijskie w Soczi na zasadzie sublicencji od Telewizji Polskiej, która ma prawa do tej imprezy.

– Jesteśmy na ostatnim etapie finalizowania szczegółów dotyczących obecności transmisji z Igrzysk Olimpijskich w Soczi na antenie kanałów sportowych platformy NC+ - informuje Arkadiusz Mierzwa, rzecznik prasowy platformy. – Wstępnie zakładamy pokazanie naszym odbiorcom około 40 godzin transmisji z igrzysk – deklaruje.

 
W ub.r. kanał nSport dzięki współpracy z Telewizją Polską relacjonował letnie Igrzyska Olimpijskie w Londynie.
 
Obecnie nSport na zasadzie sublicencji od TVP pokazuje Mistrzostwa Świata w piłce ręcznej kobiet organizowane w Serbii.

 
(KOZ)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter



Zjazd delegatów SDP chce rozwiązania KRRiT dymisji prezesa TVP

TVN Fabuła jest już na Cyfrowym Polsacie

Telewizje, radia i portale przygotowują się do ogłoszenia wyników wyborów

Emitel i czterech nadawców w konkursie na operatora MUX 8

Agnieszka Holland w kampanii Lifetime serialu "Dziecko Rosemary" (wideo)


A A A
... KONTAKT Z AUTOREM
Maciej Kozielski


Inne artykuły








Jedynki gazet

Puls Biznesu

Przegląd mediów

No i jest kara za "Blondzię"!

Karolina Korwin Piotrowska: Na 30 dni Facebook zablokował mi konto. Jako powód podano dwa teksty z onet.pl. O "Blondzi" i zidiociałych Polakach….Wiem, dlaczego tak długo trzymałam się z daleka od polityki…

„Parkiet" i „Rzeczpospolita" w tym roku na giełdzie

Z Grzegorzem Hajdarowiczem, właścicielem Grupy Gremi rozmawia Andrzej Stec, redaktor naczelny „Parkietu"

Wideo w sieci może być lepsze od reklamy w TV. Te projekty o tym świadczą

Przyglądamy się skutecznym i pomysłowym realizacjom, które opierały się głównie na wideo specjalnie przygotowanym dla internautów. Pod lupę wzięliśmy projekty dla operatora komórkowego, producenta piwa, ubezpieczyciela oraz producenta patelni.

Bezprawnik.pl - nowy medialny startup Grupy Spider’s Web

Bezprawnik.pl to z jednej strony nowy serwis blogowy Grupy Spider’s Web mający na celu popularyzację wiedzy o prawie oraz zmianach zachodzących na rynku usług prawnych, a z drugiej platforma sprzedaży usług prawnych.Bezprawnik.pl to z jednej strony nowy serwis blogowy Grupy Spider’s Web mający na celu popularyzację wiedzy o prawie oraz zmianach zachodzących na rynku usług prawnych, a z drugiej platforma sprzedaży usług prawnych.

Najnowszy numer

Okładka Press

Jedź i zrób lepiej

Polską racją stanu jest zrozumienie tego, co się dzieje na Ukrainie.

Nasze debaty

Takie reklamy, jakie społeczeństwo

Klient, agencja, dom mediowy, medium – wszyscy są uczestnikami rynku zwanego reklamą. Ale mimo deklaracji o partnerstwie nie zawsze udaje im się grać do tej samej bramki

Wygrywają marki z pomysłem

O tym, jak dziennikarze i konsumenci wpływają na brandy i co zmieniły social media w pracy PR-owców, rozmawialiśmy w warszawskim hotelu Hilton przed ogłoszeniem wyników badania Top Marka

Lojalność jak religia

Prawdziwa lojalność to bliska relacja konsumenta z marką, w której cena produktu przestaje mieć znaczenie – podkreślają uczestnicy debaty zorganizowanej przez „Press” w siedzibie Diners Club International

Archiwum tekstów



Freelinker

redaktor stron WWW
reporter radiowy
redaktor stron WWW
dziennikarz prasowy
Copyright 2015© Press sp. z o.o. sp.k.
Created by GoldenSubmarine