Zapisz się na:
Pressletter

NC+ pokaże 40 godzin transmisji z Igrzysk Olimpijskich w Soczi

autor: Maciej Kozielski
... (Fot. Piotr Król)
19.12.2013 23:06

Kanały sportowe platformy NC+ będą relacjonować zimowe Igrzyska Olimpijskie w Soczi na zasadzie sublicencji od Telewizji Polskiej, która ma prawa do tej imprezy.

– Jesteśmy na ostatnim etapie finalizowania szczegółów dotyczących obecności transmisji z Igrzysk Olimpijskich w Soczi na antenie kanałów sportowych platformy NC+ - informuje Arkadiusz Mierzwa, rzecznik prasowy platformy. – Wstępnie zakładamy pokazanie naszym odbiorcom około 40 godzin transmisji z igrzysk – deklaruje.

 
W ub.r. kanał nSport dzięki współpracy z Telewizją Polską relacjonował letnie Igrzyska Olimpijskie w Londynie.
 
Obecnie nSport na zasadzie sublicencji od TVP pokazuje Mistrzostwa Świata w piłce ręcznej kobiet organizowane w Serbii.

 
(KOZ)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter



Zmarł amerykański dziennikarz Dominick George Pardo, znany jako Don Pardo

Muzo.tv rozpocznie nadawanie 26 września

Grzegorz Skrzecz nie będzie zapraszany do programów Orange Sport

Jan Englert lektorem serialu w History

TVN 7 jesienią wprowadzi pasmo z filmami dokumentalnymi


A A A
... KONTAKT Z AUTOREM
Maciej Kozielski


Inne artykuły








Przegląd mediów

Reklama puchnie na wakacyjnych leżakach

Czyhają przy autostradowych bramkach, zapraszają do kina. Wypoczęty konsument to łatwiejszy cel.

Film na żądanie? Najlepiej od pirata

Legalne serwisy filmowe przegrywają w walce o internautów. Dostęp do oferowanej przez nie treści wideo jest za drogi, a oferta ograniczona. Na pirackich stronach można zobaczyć najnowsze hity i często za darmo

Poczta Polska na YouTube, czyli państwowy moloch odświeża wizerunek

Kampania na YouTube, w której bracia Komersowie zachęcić mają do korzystania z usług Poczty Polskiej, nie zyskała uznania w oczach ekspertów od kreowania marki. Humor jest drętwy, dialogi nieciekawe, a przekaz zupełnie nieczytelny.

Internet jest wszędzie, czyli jak marki nie pozwalają nam być offline

Akcję Kit Kat, w której prawie dwa lata temu w miejscach publicznych ustawiono ławki blokujące dostęp do internetu, pokazuję zawsze jako przykład zjawiska określanego jako wylogowani, de-teching lub JOMO (joy of missing out).

Najnowszy numer

Okładka Press

Pracuję w wywiadzie

Zawsze idę na wywiad z dobrymi intencjami. Ale w czasie rozmowy poznaję człowieka – mówi Magdalena Rigamonti, dziennikarka „Wprost”

Nasze debaty

Z przeszłości do przyszłości

O polskiej transformacji i roli, jaką odegrały w niej media, rozmawialiśmy podczas debaty zorganizowanej z Giełdą Papierów Wartościowych w Warszawie

Pozytywnie o zdrowiu

O promocji zdrowego stylu życia rozmawialiśmy w debacie zorganizowanej w Centrum Olimpijskim w Warszawie

Początek drogi

Zrównoważony rozwój miast i regionów to wyzwanie, przed którym stoją samorządy i firmy.

Marka marzenie

Debata fachowców o tym, jak brand uczynić ikoną.

Archiwum tekstów





Freelinker

fotoreporter
fotoreporter
redaktor
Copyright 2014© Press sp. z o.o. sp.k.
Created by GoldenSubmarine