Zapisz się na:
Pressletter

NC+ pokaże 40 godzin transmisji z Igrzysk Olimpijskich w Soczi

autor: Maciej Kozielski
... (Fot. Piotr Król)
19.12.2013 23:06

Kanały sportowe platformy NC+ będą relacjonować zimowe Igrzyska Olimpijskie w Soczi na zasadzie sublicencji od Telewizji Polskiej, która ma prawa do tej imprezy.

– Jesteśmy na ostatnim etapie finalizowania szczegółów dotyczących obecności transmisji z Igrzysk Olimpijskich w Soczi na antenie kanałów sportowych platformy NC+ - informuje Arkadiusz Mierzwa, rzecznik prasowy platformy. – Wstępnie zakładamy pokazanie naszym odbiorcom około 40 godzin transmisji z igrzysk – deklaruje.

 
W ub.r. kanał nSport dzięki współpracy z Telewizją Polską relacjonował letnie Igrzyska Olimpijskie w Londynie.
 
Obecnie nSport na zasadzie sublicencji od TVP pokazuje Mistrzostwa Świata w piłce ręcznej kobiet organizowane w Serbii.

 
(KOZ)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter



Ipsos: wynik badania exit poll dla telewizji nie uwzględniał błędów wyborców

Druga edycja serialu "Na krawędzi" w Polsacie miała 1,5 mln widzów

UPC zaoferuje ”House of cards”, ”Hannibal” i ”Castle” w nowej ofercie VoD

TVP pokaże 6047 odcinków „Mody na sukces” i na tym koniec

TVP Info, TVN 24 i Polsat News 2 pokażą wspólną debatę kandydatów na prezydenta Warszawy


A A A
... KONTAKT Z AUTOREM
Maciej Kozielski


Inne artykuły








Jedynki gazet

Przegląd mediów

Netflix mobilizuje kablówki i telekomy

UPC chce wyprzedzić wejście serwisu z telewizją na żądanie. Kolejni gracze przedstawią oferty przed świętami.

Osaczeni przez rozrywkę

Czując na karku gorący oddech Netfliksa, polskie koncerny medialne zawczasu przygotowują odpowiedź na nadchodzącą inwazję zza oceanu. Tylko czy aby na pewno mają się czego bać?

Sprzedaż Nk.pl Onetowi to majstersztyk właścicieli Naszej Klasy

Tak oto kończy się niesamowita historia Naszej Klasy – polskiego Facebooka z czasów zanim Facebook na dobre zadomowił się w polskim internecie. Kończy nie jako serwis społecznościowy, ale jako serwis gamingowy w portfolio największego portalu w Polsce. Z której strony by nie patrzeć, to majstersztyk zarządzających Nk.pl.

Nowy serwis RP zasługuje na czwórkę. Z plusem, bo to dopiero "beta"

Nowy serwis Rp.pl został na razie udostępniony jedynie w wersji beta, ale specjaliści nie szczędzą mu pochwał. Według nich serwis jest czytelny, schludny i intuicyjny. Czy to dlatego, że - jak podkreślają twórcy - nie ma na nim jeszcze wszystkich treści, czy może projektanci "Rzepy" po prostu odrobili lekcje z UX designu?

Najnowszy numer

Okładka Press

Luz w głowie

Podczas dyskusji w „Gazecie Wyborczej” padł argument o obywatelskiej postawie. A ja spytałam: „Jak wszyscy będą obywatelami, to kto będzie dziennikarzem?” – mówi Elżbiecie Rutkowskiej dziennikarka Ewa Siedlecka

Nasze debaty

Wygrywają marki z pomysłem

O tym, jak dziennikarze i konsumenci wpływają na brandy i co zmieniły social media w pracy PR-owców, rozmawialiśmy w warszawskim hotelu Hilton przed ogłoszeniem wyników badania Top Marka

Lojalność jak religia

Prawdziwa lojalność to bliska relacja konsumenta z marką, w której cena produktu przestaje mieć znaczenie – podkreślają uczestnicy debaty zorganizowanej przez „Press” w siedzibie Diners Club International

Z przeszłości do przyszłości

O polskiej transformacji i roli, jaką odegrały w niej media, rozmawialiśmy podczas debaty zorganizowanej z Giełdą Papierów Wartościowych w Warszawie

Pozytywnie o zdrowiu

O promocji zdrowego stylu życia rozmawialiśmy w debacie zorganizowanej w Centrum Olimpijskim w Warszawie

Początek drogi

Zrównoważony rozwój miast i regionów to wyzwanie, przed którym stoją samorządy i firmy.

Marka marzenie

Debata fachowców o tym, jak brand uczynić ikoną.

Archiwum tekstów



Freelinker

webdesigner
redaktor
fotoreporter
dziennikarz prasowy
redaktor stron WWW
fotoreporter
Copyright 2014© Press sp. z o.o. sp.k.
Created by GoldenSubmarine