Zapisz się na:
Pressletter

NC+ pokaże 40 godzin transmisji z Igrzysk Olimpijskich w Soczi

autor: Maciej Kozielski
... (Fot. Piotr Król)
19.12.2013 23:06

Kanały sportowe platformy NC+ będą relacjonować zimowe Igrzyska Olimpijskie w Soczi na zasadzie sublicencji od Telewizji Polskiej, która ma prawa do tej imprezy.

– Jesteśmy na ostatnim etapie finalizowania szczegółów dotyczących obecności transmisji z Igrzysk Olimpijskich w Soczi na antenie kanałów sportowych platformy NC+ - informuje Arkadiusz Mierzwa, rzecznik prasowy platformy. – Wstępnie zakładamy pokazanie naszym odbiorcom około 40 godzin transmisji z igrzysk – deklaruje.

 
W ub.r. kanał nSport dzięki współpracy z Telewizją Polską relacjonował letnie Igrzyska Olimpijskie w Londynie.
 
Obecnie nSport na zasadzie sublicencji od TVP pokazuje Mistrzostwa Świata w piłce ręcznej kobiet organizowane w Serbii.

 
(KOZ)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter



Delegata zajmie się dystrybucją kanałów telewizyjnych SPI International

Finanse i oferta programowa w drugim dniu przesłuchań kandydatów do władz TVP

Piotr Gąsowski poprowadzi teleturniej w Polsacie

Telewizje zarobiły na kampanii wyborczej cennikowo 8,63 mln zł

Producent „Uwagi!” choć zawieszony przez TVN, to wciąż pracuje


A A A
... KONTAKT Z AUTOREM
Maciej Kozielski


Inne artykuły








Jedynki gazet

Gazeta Wyborcza

Przegląd mediów

Antyislamska kampania na nośnikach reklamowych Cityposter. Kolejny raz dają głos skrajnym organizacjom

Firma Cityposter ma swoje nośniki reklamowe w głównych punktach Warszawy. Wiesza na nich plakaty promujące poglądy skrajnych organizacji. Wcześniej była to kampania zrównująca gejów z pedofilami, teraz jawnie antyislamskie plakaty serwisu Euroislam.pl.

„Entertainment Weekly” wprowadza opłaty za treści w internecie

Time Inc., wydawca magazynów „Life”, „People”, „Sport Illustrated”, wprowadzi system opłat za treści w serwisie Entertainment Weekly.

Twitter zainteresowany przejęciem aplikacji Flipboard?

Rozmowy od początku roku prowadzone są przez dyrektora finansowego Twittera Anthony'ego Noto - donosi serwis Re/code - a wartość transakcji oscylowałaby wokół miliarda dolarów. Nie wiadomo jednak, czy zostanie ona sfinalizowana.

Instant Articles to wyzwanie rzucone Google. Kolejne od Facebooka

Zaledwie dwa tygdnie po tym, jak Google ogłosiło szczytną inicjatywę wspierania dziennikarstwa internetowego (Digital News Initiative), Facebook wystartował z funkcjonalnością Instant Articles. Jeśli okaże się sukcesem, być może wydawcy nie będą już "skazani na Google".

Najnowszy numer

Okładka Press

Jedź i zrób lepiej

Polską racją stanu jest zrozumienie tego, co się dzieje na Ukrainie.

Nasze debaty

Takie reklamy, jakie społeczeństwo

Klient, agencja, dom mediowy, medium – wszyscy są uczestnikami rynku zwanego reklamą. Ale mimo deklaracji o partnerstwie nie zawsze udaje im się grać do tej samej bramki

Wygrywają marki z pomysłem

O tym, jak dziennikarze i konsumenci wpływają na brandy i co zmieniły social media w pracy PR-owców, rozmawialiśmy w warszawskim hotelu Hilton przed ogłoszeniem wyników badania Top Marka

Lojalność jak religia

Prawdziwa lojalność to bliska relacja konsumenta z marką, w której cena produktu przestaje mieć znaczenie – podkreślają uczestnicy debaty zorganizowanej przez „Press” w siedzibie Diners Club International

Archiwum tekstów



Freelinker

redaktor stron WWW
fotoreporter
dziennikarz prasowy
dziennikarz prasowy
redaktor stron WWW
redaktor
Copyright 2015© Press sp. z o.o. sp.k.
Created by GoldenSubmarine