Zapisz się na:
Pressletter

NC+ pokaże 40 godzin transmisji z Igrzysk Olimpijskich w Soczi

autor: Maciej Kozielski
... (Fot. Piotr Król)
19.12.2013 23:06

Kanały sportowe platformy NC+ będą relacjonować zimowe Igrzyska Olimpijskie w Soczi na zasadzie sublicencji od Telewizji Polskiej, która ma prawa do tej imprezy.

– Jesteśmy na ostatnim etapie finalizowania szczegółów dotyczących obecności transmisji z Igrzysk Olimpijskich w Soczi na antenie kanałów sportowych platformy NC+ - informuje Arkadiusz Mierzwa, rzecznik prasowy platformy. – Wstępnie zakładamy pokazanie naszym odbiorcom około 40 godzin transmisji z igrzysk – deklaruje.

 
W ub.r. kanał nSport dzięki współpracy z Telewizją Polską relacjonował letnie Igrzyska Olimpijskie w Londynie.
 
Obecnie nSport na zasadzie sublicencji od TVP pokazuje Mistrzostwa Świata w piłce ręcznej kobiet organizowane w Serbii.

 
(KOZ)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter



KRRiT: 50 tys. zł kary dla nadawcy Telewizji Trwam

"Komisarz Alex" przegrywa z "Mam talent"

Ponad milion osób ogląda reality show TVN, w którym mamy oceniają mamy

Telewizja Republika od jutra w NC+

LeasingTeam zwalnia grupowo, dziennikarze przeniesieni z TVP boją się


A A A
... KONTAKT Z AUTOREM
Maciej Kozielski


Inne artykuły








Przegląd mediów

Mobilna moda zmienia nasze przyzwyczajenia

Już w 2015 r. tablety prześcigną w globalnej sprzedaży pecety, a popyt na smartfony sięgnie 1,3 mld sztuk. Boom na urządzenia mobilne wpływa na styl życia.

Nieczyste zagrywki wielkich korporacji. Jak walczą ze sobą Samsung i Apple?

Każda kolejna premiera nowych iPhone’ów to bardzo pracowity okres zarówno dla firmy z Cupertino, jak i jej największego konkurenta. W czasie, gdy CEO Apple Tim Cook prezentuje dziennikarzom i wielbicielom „jabłka” możliwości swojego najnowszego urządzenia, w ciemnych zakamarkach jednego z biurowców Samsunga powstaje już koncepcja prześmiewczych reklam, które mają zdyskredytować produkt wielkiego konkurenta.

Money.pl najbardziej opiniotwórczym portalem biznesowym

Instytut Monitorowania Mediów sprawdził, które media są najbardziej opiniotwórcze. Właśnie został opublikowany raport za sierpień 2014 roku. Najczęściej cytowanym portalem biznesowym był Money.pl, najchętniej przywoływaną gazetą Wprost, a telewizją - TVN 24.

Nixie – osobisty dron noszony na nadgarstku. To lepsze od smartwatcha!

Do ubieralnej elektroniki zdążyliśmy się już przyzwyczaić, ale właśnie powstała nowa kategoria takiego sprzętu. Twórcy miniaturowego drona Nixie zaprojektowali go w pomysłowy sposób – użytkownik może nosić go na nadgarstku jak zegarek.


Najnowszy numer

Okładka Press

Patrzony

Próbuję złamać pewien standard dziennikarstwa w Polsce. Szukam poza mainstreamem – mówi Renacie Gluzie Rafał Betlejewski.

Nasze debaty

Z przeszłości do przyszłości

O polskiej transformacji i roli, jaką odegrały w niej media, rozmawialiśmy podczas debaty zorganizowanej z Giełdą Papierów Wartościowych w Warszawie

Pozytywnie o zdrowiu

O promocji zdrowego stylu życia rozmawialiśmy w debacie zorganizowanej w Centrum Olimpijskim w Warszawie

Początek drogi

Zrównoważony rozwój miast i regionów to wyzwanie, przed którym stoją samorządy i firmy.

Marka marzenie

Debata fachowców o tym, jak brand uczynić ikoną.

Archiwum tekstów



Freelinker

dziennikarz prasowy
tłumacz
redaktor stron WWW
redaktor
Copyright 2014© Press sp. z o.o. sp.k.
Created by GoldenSubmarine