Dział: TELEWIZJA

Dodano: Marzec 28, 2013

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

NC+ przyznaje się do błędu

(Fot. Piotr Król)

”Z żalem przyznajemy, że mieliśmy problemy komunikacyjne, które spowodowały niezadowolenie części naszych klientów” – oświadczył w komunikacie rozesłanym do mediów Julien Verley, prezes NC+.

Zaprezentowana przed tygodniem oferta platformy NC+ spotkała się z krytyką internautów, którzy zarzucili zbyt wysokie ceny i niekorzystną pakietyzację. Abonenci narzekali też np. na problemy z dodzwonieniem się na infolinię platformy.
”Reakcja abonentów na ofertę NC+ przerosła nasze możliwości odpowiedzi. Z żalem przyznajemy, że mieliśmy problemy komunikacyjne, które spowodowały niezadowolenie części naszych abonentów. Wszystkie głosy traktujemy bardzo poważnie i w najbliższych dniach na nie odpowiemy. Powiększyliśmy zasoby naszych biur obsługi klienta, aby ułatwić z nami kontakt” – czytamy w komunikacie podpisanym przez prezesa NC+ Juliana Verleya.
Platforma NC+ poinformowała, że od czwartku 28 marca wszyscy abonenci platformy N przez trzy miesiące będą mieli dostęp do kanałów MiniMini+ HD, Ale Kino+ HD, Planete+ HD, Kuchnia+ HD, Domo+ HD, TeleToon+ HD, natomiast klienci Cyfry+ - do nSport. (KOZ, PR)

(28.03.2013)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.