Dział: TELEWIZJA

Dodano: Listopad 27, 2012

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Program "Kocham cię, Polsko" pożegnał się z anteną - ostatni sezon oglądało 1,8 mln widzów

W jesiennej ramówce program "Kocham cię, Polsko" gromadził w TVP 2 średnio 1,8 mln widzów i przegrywał z konkurencją. Dwójka nie będzie go kontynuować.

Premierowe odcinki teleturnieju z udziałem celebrytów pt. "Kocham cię, Polsko" Dwójka nadawała w niedziele o 20, od początku września. Dały one stacji 10,9 proc. średniego udziału w rynku – mniej niż osiągały w tym czasie konkurencyjne stacje. Liderem pasma był TVN z udziałem 18,6 proc., Jedynka miała 18 proc., a Polsat – 16,3 proc.
W grupie komercyjnej 16-49 udział "Kocham cię, Polsko" wyniósł 7,2 proc., podczas gdy TVN miał 24,3 proc., Polsat 18,9 proc., a TVP 1 – 12,9 proc.
Cennikowe (bez rabatów) przychody ze sprzedaży reklam przy programie wyniosły 8,55 mln zł.
Produkowany przez firmę Rochstar program "Kocham cię, Polsko" zadebiutował w Dwójce wiosną 2009 roku. Wiosną br. przyciągał średnio 2,9 mln widzów (21,9 proc. udziału w rynku w grupie ogólnej i 16,1 proc. w komercyjnej), a jesienią ub.r. - 2,7 mln (przy udziale odpowiednio: 20,5 proc. i 15,2 proc.). Wtedy był jednak emitowany w piątki.
Dane: Nielsen Audience Measurement. (RUT)

(27.11.2012)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.