Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Zero Media kompletuje zespół  |  Prezes nadawcy poznańskiej Telewizji WTK  |  Akcja marketingowa #DrogieŚwięta pokazuje, że widać kryzys, ale w komunikacji PiS  |  Nowa praca byłego szefa TVP Polonia  |  Stacje z wigilijnymi koncertami kolęd  |  Lato z Radiem i Telewizją Polską  |  Oglądalność serialu "Czarna śmierć" w TVP 1  |  Biznes24 wprowadza zmiany  |  Eleven Sports  |  Widownia "Randki w ciemno" w Polsacie  |  Program Małgorzaty Rozenek-Majdan  |  Sweet.tv ma kolejne kanały FAST  |  Podcast Romana Czejarka "Heweliusz" na antenie  |  Grzegorz Nawacki ma więcej udziałów  |  Janusz Pindera wraca do zdrowia  |  Stanowski z największym zasięgiem  |  Wydawcy zwolnieni z obowiązku  |  Audioteka  |  SGGW szuka agencji  |  UNICEF Polska z kampanią  |  Netflix kupuje firmę tworzącą awatary  |  CBS News wycofuje reportaż o salwadorskim więzieniu z powodów politycznych  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Sierpień 06, 2012

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

W TVP zostanie tylko jeden poranny program dla dzieci

Dziecięce audycje "Budzik", "Jedynkowe przedszkole" i "Moliki książkowe" nie wrócą jesienią do ramówki Programu 1 Telewizji Polskiej.

Z nieoficjalnych informacji "Presserwisu" wynika, że od września jedynym programem dla dzieci w porannym paśmie (ok. 8.30-10 w dni powszednie) będą "Domisie". Premierowe odcinki tej audycji najprawdopodobniej nadawane będą w poniedziałki. W pozostałe dni Jedynka będzie zaś o tej porze emitowała kreskówki. – To nie będzie "Bolek i Lolek", tylko zagraniczne filmy animowane, których telewizja nie kupuje dla nich samych, lecz w pakietach razem z filmami fabularnymi – wyjaśnia osoba przygotowująca w TVP programy dla dzieci.
W wiosennej ramówce każda z czterech wymienionych audycji dziecięcych miała średnio po jednej premierze miesięcznie (z cotygodniowych premier wszystkich audycji Jedynka zrezygnowała już parę lat temu). Teraz "Domisie" będą miały premierę co tydzień. Wszystkie programy są własnymi produkcjami TVP (jeden ze zlikwidowanych robił lubelski oddział telewizji). – Tak czy inaczej trzeba będzie sfinansować cztery odcinki miesięcznie. Tyle że oferta dla dzieci będzie o trzy programy uboższa. Wygląda to tak, jakby telewizja w ogóle chciała zrezygnować z audycji dla dzieci – mówi proszący o anonimowość rozmówca z TVP.
Na ubożenie oferty dla dzieci w telewizji publicznej skarżył się w ub.r. (najmłodsi widzowie w porannym paśmie mieli wtedy jeszcze cztery programy) rzecznik praw dziecka Marek Michalak. Prezes TVP Juliusz Braun zapewniał wtedy, że programów dla dzieci będzie więcej.
Teraz biuro prasowe TVP nie wyjaśniło nam, jak likwidacja trzech programów dla dzieci godzi się z misją telewizji publicznej. W odpowiedzi dostaliśmy tylko zaproszenie na konferencję ramówkową 21 sierpnia. (RUT)

(06.08.2012)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.