Szef anteny Radia Eska i Eska2  |  Allegro decyduje o zakończeniu współpracy  |  Polskie tytuły oryginalne w bibliotece Netflixa  |  Spółka GPW DAI z kolejnymi kampaniami  |  Mecze Polek w Lidze Narodów  |  SkyShowtime z reklamami  |  Z łódzkiej redakcji "GW" do "Wysokich Obcasów"  |  Oglądalność "Pamiętników z wakacji"  |  E-widzowie na Smart TV najczęściej korzystają z Netflixa i YouTube'a  |  Ministerstwo Zdrowia zapowiada szereg przetargów  |  Curaprox wybrała  |  Kompania Piwowarska  |  Google zapłaci za gromadzenie danych o lokalizacji  |  RAI z zarzutami wprowadzania cenzury  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Szef anteny Radia Eska i Eska2  |  Allegro decyduje o zakończeniu współpracy  |  Polskie tytuły oryginalne w bibliotece Netflixa  |  Spółka GPW DAI z kolejnymi kampaniami  |  Mecze Polek w Lidze Narodów  |  SkyShowtime z reklamami  |  Z łódzkiej redakcji "GW" do "Wysokich Obcasów"  |  Oglądalność "Pamiętników z wakacji"  |  E-widzowie na Smart TV najczęściej korzystają z Netflixa i YouTube'a  |  Ministerstwo Zdrowia zapowiada szereg przetargów  |  Curaprox wybrała  |  Kompania Piwowarska  |  Google zapłaci za gromadzenie danych o lokalizacji  |  RAI z zarzutami wprowadzania cenzury  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Szef anteny Radia Eska i Eska2  |  Allegro decyduje o zakończeniu współpracy  |  Polskie tytuły oryginalne w bibliotece Netflixa  |  Spółka GPW DAI z kolejnymi kampaniami  |  Mecze Polek w Lidze Narodów  |  SkyShowtime z reklamami  |  Z łódzkiej redakcji "GW" do "Wysokich Obcasów"  |  Oglądalność "Pamiętników z wakacji"  |  E-widzowie na Smart TV najczęściej korzystają z Netflixa i YouTube'a  |  Ministerstwo Zdrowia zapowiada szereg przetargów  |  Curaprox wybrała  |  Kompania Piwowarska  |  Google zapłaci za gromadzenie danych o lokalizacji  |  RAI z zarzutami wprowadzania cenzury  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Czerwiec 13, 2012

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

TVP Info nadaje program wzorowany na "Teleexpressie"

TVP Info wzoruje się na "Teleexpressie" TVP 1

Kanał informacyjny Telewizji Polskiej wprowadził do ramówki
audycję "Infoexpress", przypominającą "Teleexpress"
Programu 1.

"Infoexpress" zadebiutował w poniedziałek i jest emitowany w dni powszednie od 20 do 20.10. Wydawcą programu jest Jarosław Tytus, jeden z wydawców "Teleexpressu". Serwis TVP Info, podobnie jak pierwowzór, zaczyna się czołówką z motywem pociągu i prezentuje krótkie materiały informacyjne. Nadaje nawet Infohit, odpowiednik Telehitu. Nie ma jednak prowadzącego. – Chcieliśmy, żeby widz, zmęczony całodziennymi sporami polityków, mógł się pod koniec dnia dowiedzieć, co naprawdę dzieje się w Polsce – mówi o nowym programie Jan Szul, dyrektor TVP Info. – "Infoexpress" to młodszy brat "Teleexpressu". Korzystamy z doświadczeń i dorobku Telewizji Polskiej – dodaje.
Jeśli nowy serwis TVP Info zyska uznanie widzów, stacja nie wyklucza emisji dwóch wydań dziennie.
– Trudno się dziwić, że nasz program jest kopiowany, skoro tak dobrze się sprawdza – mówi Jerzy Modlinger, kierownik redakcji "Teleexpressu". – Na "Teleexpress" składa się jednak więcej czynników niż pociąg i Telehit, i nie wszystkie da się powtórzyć – dodaje. (RUT)

(13.06.2012)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.